چگونه رنگ کفشی متناسب با کت و شلوارمان انتخاب کنیم؟

به گزارش گردشیا، اگر می خواهیم در کت و شلوار رسمی و یا مهمانی، شیک و با کلاس به نظر برسیم، انتخاب رنگ مناسب برای کفش ها به طوریکه با رنگ لباسی که پوشیده ایم متناسب باشد بسیار با اهمیت خواهد بود. تفاوتی ندارد که لباسمان چقدر شیک و خیره کننده است، در هر صورت اگر کفش نامناسبی بپوشیم ظاهرمان به هیچ وجه جالب نخواهد بود. بیشتر اوقات مشکل با رنگ کفش است.

چگونه رنگ کفشی متناسب با کت و شلوارمان انتخاب کنیم؟

حتی اگر به اندازه کافی براق باشند باز هم اگر رنگشان چنگی به دل نزند و با کت و شلوار همخوانی نداشته باشد، ظاهرتان را خراب خواهد نمود.

برترین برندهای کت و شلوار ایرانی : از هاکویپان تا ماکسیم

کفش برای کت و شلوار مشکی

هر مردی بطور قطع یک دست کت و شلوار مشکی مجلسی دارد، بنابراین بسیار مهم است که بدانیم چه رنگ کفشی بهترین انتخاب برای کت و شلوار مشکی خواهد بود.

اگرچه ممکن است نتوانید ترکیب های متفاوتی از رنگ کفش و کت و شلوار مشکی را تجربه کنید و از این کار لذت ببرید، اما در هر حال انتخاب رنگ کفش برای کت و شلوار مشکی ساده است. وقتی کت و شلوار مشکی می پوشید، مشکی تنها رنگی است که به لباستان می اید و باید همواره همین رنگ را برای کفش خود انتخاب کنید.

چه رنگ کفش هایی مناسب کت و شلوار سرمه ای هستند؟

کت و شلوار سرمه ای برخلاف مشکی، می تواند با خیلی از رنگ ها ست گردد. کفش های مشکی و قهوه ای قابل اعتماد ترین رنگ ها هستند و جزء بهترین گزینه ها به حساب می آیند. بسته به استیل خاص خودتان و همچنین نوع مجلسی که در آن شرکت دارید، می توانید تصمیم بگیرید که کدامیک از این رنگ ها مناسب هستند. کفش مشکی نیز با کت و شلوار سرمه ای جالب می گردد، مخصوصا اگر تیره تر به نظر برسد. اختلاف رنگ اندک بین رنگ کت و شلوار سرمه ای و رنگ کفش بهترین تاثیرگذاری را دارد.

اما کفش های قهوه ای نیز وقتی با کت و شلوار سرمه ای پوشیده می شوند ظاهری شیک را به نمایش می گذارند. رنگهای گرم نه تنها سردی رنگ سرمه ای را رفع می نماید، بلکه ظاهری امروزی برای شما خلق خواهند کرد. وقتی به رنگی کمی هیجان انگیزتر از مشکی احتیاج دارید، کفش هایی با رنگ قهوه ای ظاهرتان را شیک و خاص نشان می دهند.

کفش برای کت و شلوار خاکستری

وقتی می خواهید ببینید چه رنگی مناسب کفش هایی است که می خواهید با کت و شلوار خاکستری بپوشید، اول باید بتوانید تشخیص دهید که کت و شلوارتان در کدام طیف رنگی خاکستری قرار می گیرد، خاکستری تیره، روشن و یا متوسط.

این مسئله تاثیر مهمی در انتخاب رنگ کفشتان خواهد داشت. وقتی کت و شلوار خاکستری روشن می پوشید بی شک تطبیق دادن رنگ کفش با آن ساده تر است. در هر حال گزینه های زیادی برای ته رنگ روشن و تیره لباس خاکستری وجود داردکه بعضی از آنها برای هردو ته رنگ مناسب است.

کت و شلوار خاکستری تیره، مانند کت و شلوار مشکی زمانی که باکفش هایی با ته رنگ تیره تر ست می گردد بهترین نما و تاثیرگذاری را خواهد داشت. این موضوع بدین معنی است که کفش های مشکی بهترین و ساده ترین انتخاب برای مطابقت با کت و شلوار خاکستری تیره هستند. حواستان باشد که کفش های قهوه ای زیر کت و شلوار خاکستری تیره زیاد جالب به نظر نمی رسند.

کفش برای کت و شلوار کرم یا بژ

کت و شلوار کرم رنگ و بژ به دلیل رنگ روشن و ظاهر شادابشان گزینه های محبوبی برای فصل های بهار و تابستان هستند. برای اینکه این زیبایی خاص دوچندان گردد، لازم است که آن ها را با کفش هایی با رنگ روشن ست کنید.

در حالیکه کفش های مشکی و قهوه ای تیره ظاهرتان را سنگین تر نشان می دهند، اما کفش قهوه ای روشن یا سفید بهترین و مناسب ترین گزینه به شمار خواهند رفت.

منبع: لوکس تهران
انتشار: 11 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1071

به "چگونه رنگ کفشی متناسب با کت و شلوارمان انتخاب کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه رنگ کفشی متناسب با کت و شلوارمان انتخاب کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید