چطور از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی برویم؟

به گزارش گردشیا، فرودگاه ازمیر به کوش آداسی | Izmir Airport to Kusadasi

شهر کوش آداسی یکی از محبوب ترین و زیباترین شهرهای ساحلی کشور ترکیه به شمار می آید که به علت نزدیکی آن به شهر استانبول و امکانات رفاهی و تفریحی که در آن وجود دارد، از محبوبیت بسیاری در بین گردشگران برخوردار شده است. این شهر تماشای تا ازمیر نیز فاصله چندانی نداشته و می توانید در سفر خود به شهر ازمیر از کوش آداسی نیز تماشا کنید. فرودگاه ازمیر به کوش آداسی از اصلی ترین راه های دسترسی به این شهر می باشد و از همین رو در ادامه این راهنما قصد داریم به معرفی راه های دسترسی به شهر کوش آداسی از ازمیر بپردازیم. در صورتی که علاقه مند به بازدید از این شهر هستید در ادامه این راهنما همراه خبرنگاران باشید.

چطور از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی برویم؟

تجربه یک سفر بی نظیر با رزرو آنلاین تور کوش آداسی خبرنگاران با پرواز ترکیش میسر می گردد. برای رزرو آنلاین روی تصویر زیر کلیک کنید.

نحوه دسترسی از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی

اگر در حال چیدن برنامه های سفر خود به شهر ازمیر هستید، یکی از راه هایی که می توانید از طریق آن سفری بسیار مجذوب کننده تر و به یاد ماندنی تر را تجربه نمایید، بازدید از شهر کوش آداسی می باشد. این شهر در فاصله نسبتاً کمی از ازمیر واقع شده است و در سال های اخیر به علت دارا بودن فضاهای تفریحی بسیار، هتل های لوکس و بافت شهری دیدنی از توجه بسیاری در بین گردشگران برخوردار شده است.

علاوه بر همه این موارد، شهر کوش آداسی با داشتن سواحل بی نظیر و منحصر به فرد، همه ساله از مهمانان و گردشگران سراسر دنیا پذیرایی می نماید. از دیگر مجذوب کنندهیت هایی که می توانید با سفر به این شهر تجربه نمایید، آثار تاریخی و فرهنگی غنی این شهر می باشند که امروزه به صورت دست نخورده در بعضی از قسمت های شهر به جای مانده اند. از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی راستا زیادی نخواهد بود و در صورت سفر به شهر ازمیر می توانید به راحتی با یک پرواز مستقیم به این شهر دسترسی پیدا کنید.

فاصله ازمیر تا کوش آداسی

به صورت دقیق، شهر کوش آداسی در فاصله 900 کیلومتری شهر ازمیر واقع شده است و اگر بخواهیم مدت زمانی که برای ترانسفر از فرودگاه عدنان مندرس ازمیر تا شهر کوش آداسی را حساب نموده باشیم، با توجه از طریق ای که برای طی کردن این راستا انتخاب می کنید می تواند چیزی حدود 1 الی 2 ساعت متغیر باشد.

زمانی که به فرودگاه عدنان مندرس ازمیر رسیدید این فرصت را دارید تا با استفاده از وسایل نقلیه مختلفی مانند کشتی مسافربری، اتوبوس، قطار، تاکسی یا کرایه ماشین به مرکز کوش آداسی دسترسی پیدا کنید و هتل مورد نظر خود را به راحتی رزرو نمایید. بعلاوه در نظر داشته باشید که راستا بین فرودگاه ازمیر به کوش آداسی از طبیعت بکر و دیدنی های بسیار زیبایی برخوردار می باشد و شما می توانید در حین عبور از این راستا از دیدنی ها و طبیعت این شهر نیز بازدید به عمل بیاورید.

چگونه از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی برویم ؟

همان طور که اشاره کردیم، برای دسترسی به کوش آداسی از فرودگاه ازمیر راه های مختلفی را پیش رو خواهید داشت. هر کدام از این راه ها مزیت ها و مجذوب کنندهیت های منحصر به فرد خود را دارند که می توانید از آن ها استفاده نمایید. در ادامه همراه ما باشید تا با هر یک از این راه ها بیشتر آشنا شویم.

  • کشتی مسافربری

استفاده از کشتی مسافربری برای دسترسی به کوش آداسی یکی از محبوب ترین راه های دسترسی به این شهر به شمار می آید. اگر علاقه مند به استفاده از کشتی مسافربری هستید، خوب است بدانید که روزانه کشتی های بسیاری از آب های دریای ازمیر به طرف جزیره یونانی ساموس در حرکت می باشند که شما می توانید با استفاده از آن ها به کوش آداسی دسترسی پیدا کنید. کوش آداسی یکی از شهرهای بندی کشور ترکیه می باشد که همه روزه کشتی های بسیاری در رفت و آمد به این شهر می باشند. با این حال، در نظر داشته باشید که برای دستیابی به این جزیره نیازمند ویزا خواهید بود که می تواند کمی فرایند سفر را برای شما سخت کند.

  • استفاده از اتوبوس

استفاده از اتوبوس، همواره به عنوان یکی از مالی ترین و ارزان ترین راه های دستیابی به شهرهای مختلف ترکیه به شمار می رود. برای آن که بتوانید از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی دسترسی پیدا کنید، این فرصت را دارید تا با اتوبوس های ESHOT 20 به راحتی راهی این شهر زیبا شوید.

شرکت حمل و نقل ای تو بی ترانسفر (A2BTranfers) گزینه های حمل و نقل متعددی را از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی و بالعکس به مسافران ارائه می نماید.

شرکت کوش آداسی ترانسفر (Kusadasi Transfers) نیز 24 ساعته و هفت روز هفته فعال است و سرویس های منظمی از فرودگاه نزدیک از جمله ازمیر، بدروم و دالامان به مقصد کوش آداسی انجام می دهد. وبسایت این شرکت امکان رزرو آنلاین اتوبوس را فراهم نموده و اطلاعات لازم را در اختیار مسافران قرار می دهد.

شرکت هوپا (Hoppa.com) یکی دیگر از شرکت های بین المللی حمل و نقل است که خدمات ترانسفر از فرودگاه ازمیر به کوش آداسـی را ارائه می نماید.

  • قطار

در صورتی که علاقه مند هستید تا زیبایی ها و دیدنی های طبیعی راستا بین فرودگـاه ازمیر به کوش آداسی را دیدن کنید، استفاده از قطار می تواند برترین گزینه برای شما به حساب بیاید. با این حال، باید در نظر داشته باشید که استفاده از قطار می تواند کمی سختتر از سایر وسایل نقلیه به شمار بیاید، زیرا زمانی که این قطار از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی حرکت می نماید، در ایستگاهی به نام سلچوک (Selcuk) شما را پیاده می نماید که این منطقه تا مرکز شهر کوش آداسی چیزی حدود 18 کیلومتر فاصله دارد. پس از آنکه به این منطقه رسیدید، می توانید با استفاده از اتوبوس های اتوگر که در فاصله 750 متری از ایستگاه قطار سلچوک قرار دارند به شهر کوش آداسی دسترسی پیدا کنید. با این حال، راستا دسترسی به این اتوبوس ها نیازمند کمی پیاده روی می باشد.

  • تاکسی

استفاده از تاکسی نیز یکی از گزینه هایی است که می توانید با استفاده از آن از فرودگـاه ازمیر به کوش آداسی دسترسی پیدا کنید. در نظر داشته باشید که معمولاً هزینه تاکسی های کوش آداسی معادل 4 برابر هزینه اتوبوس های این شهر می باشند، اما در عوض با استفاده از تاکسی، دیگر نیازی نیست تا سختی های اتوبوس را تحمل کنید و به راحتی می توانید از فرودگاه ازمیر به کوش آداسـی دسترسی پیدا کنید.

  • راه های دسترسی از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی چیست؟

شما در سفر خود به ازمیر این فرصت را دارید تا پس از دستیابی به فرودگاه ازمیر از طریق وسایل نقلیه ای مانند کشتی مسافربری، اتوبوس، قطار و یا تاکسی به شهر دیدنی کوش آداسی دسترسی پیدا نمایید.

  • آیا می توان از فرودگاه ازمیر به کوش آداسـی از اتوبوس استفاده کرد؟

استفاده از اتوبوس، همواره به عنوان یکی از مالی ترین و ارزان ترین راه های دستیابی به شهرهای مختلف ترکیه به شمار می رود. برای آن که بتوانید از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی دسترسی پیدا کنید، این فرصت را دارید تا با اتوبوس های ESHOT 20 به راحتی راهی این شهر زیبا شوید.

  • آیا می توان از فرودگـاه ازمیر به کوش آداسی سوار قطار شد؟

بله، زمانی که این قطار از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی حرکت می نماید، در ایستگاهی به نام سلچوک (Selcuk) شما را پیاده می نماید که این منطقه تا مرکز شهر کوش آداسی چیزی حدود 18 کیلومتر فاصله دارد. پس از آنکه به این منطقه رسیدید، می توانید با استفاده از اتوبوس های اتو گر که در فاصله 750 متری از ایستگاه قطار سلچوک قرار دارند به شهر کوش آداسی دسترسی پیدا کنید.

نتیجه گیری

آشنایی با راستاهای دسترسی در شهرهایی که قصد سفر به آن ها را دارید از مهم ترین شرایط سفر به شمار می آیند که می تواند سفری بدون دغدغه و بسیار راحت را برای شما تضمین کند. از همین رو، شما این فرصت را دارید تا برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شهرهای مختلف دنیا و راه های دسترسی به آن ها با آژانس خبرنگاران همراه باشد.

منبع: lifestyletravelkit.com

منبع: الی گشت
انتشار: 12 شهریور 1401 بروزرسانی: 12 شهریور 1401 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2256

به "چطور از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی برویم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور از فرودگاه ازمیر به کوش آداسی برویم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید