پرواز هما به بلاروس برای بازگرداندن ایرانیان و دانشجویان

به گزارش گردشیا، ایسنا/ براساس سخنان مدیرکل روابط عمومی هما، پرواز هما به بلاروس برای بازگرداندن ایرانیان و دانشجویان صورت خواهد گرفت.

پرواز هما به بلاروس برای بازگرداندن ایرانیان و دانشجویان

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

قضیه چیست؟

حسین دنیای در این باره اظهار کرد: در پی شیوع بیماری کووید 19 در دنیا و تقاضای شماری از هموطنان مقیم از جمله ایرانیان و دانشجویان شاغل به تحصیل در کشور بلاروس، مجوز انجام پرواز فوق العاده برای هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما برای انتقال ایرانیان و دانشجویان شاغل به تحصیل در این کشور صادر شد.

وی اضافه کرد: براساس برنامه ریزی انجام شده، این پرواز در روز بیستم تیر امسال انجام خواهد شد. پرواز رفت تهران به مینسک در ساعت 6 و 30 دقیقه بامداد از تهران به مقصد مینسک انجام می گردد و بازگشت این پرواز در همان روز در ساعت 10 و 50 دقیقه به وقت محلی از مسینک به مقصد فرودگاه امام خمینی (ره) انجام خواهد شد.

مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی ایران ایر اظهار کرد هموطنان مقیم کشور بلاروس برای خرید بلیت این پروازها می توانند به سایت http:ebooking.iranair.com مراجعه یا با شماره تلفن 46621888 تماس بگیرند.

لازم به ذکر است؛ از ابتدای انتشار ویروس کووید 19، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما بدنبال دریافت مجوز پرواز، پروازهای فوق العاده ای بسیاری برای انتقال هموطنان مقیم به کشور انجام داد.

منبع: همگردی
انتشار: 16 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1234

به "پرواز هما به بلاروس برای بازگرداندن ایرانیان و دانشجویان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز هما به بلاروس برای بازگرداندن ایرانیان و دانشجویان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید