هنرستان تاریخی وحدت تبریز بازسازی می&zwnjشود

به گزارش گردشیا، به‌نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان ‌شرقی، علیرضا قوچی روز شنبه 15 آذر‌ماه 99 ضمن اعلام این خبر، گفت: هنرستان وحدت تبریز از جمله مدارس تاریخی کشور است که بنا بر قدمت و تأثیر آن در پرورش نیروهای جوان کارآمد از اهمیت بسیاری برخوردار است، لذا این هنرستان تاریخی سال گذشته در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.

هنرستان تاریخی وحدت تبریز بازسازی می&zwnjشود

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

او در ادامه با بیان اینکه حفاظت و بازسازی بنای هنرستان وحدت با همکاری اداره‌کل نوسازی مدارس استان در دستور کار اداره‌کل استان قرار گرفته است، ادامه داد: پیرو تشکیل جلسه مشترک با مدیرکل نوسازی مدارس استان در مورد سامان‌دهی این هنرستان تاریخی با توجه به آسیب‌های وارده به بنا و لزوم استحکام‌بخشی و مقاوم‌سازی سقف، حذف الحاقات و محوطه‌سازی این هنرستان تاریخی، به دنبال تأمین اعتبار لازم توسط اداره‌کل نوسازی مدارس، عملیات حفاظت و بازسازی آن توسط این اداره‌کل شروع خواهد شد.

معاون میراث‌فرهنگی آذربایجان‌ شرقی اظهار کرد: پیرو مذاکرات انجام‌شده با اداره‌کل نوسازی مدارس استان، مقرر شد تا در راستای تسریع شروع عملیات حفاظت و بازسازی هنرستان وحدت، کارشناسان معاونت میراث‌فرهنگی و اداره‌کل نوسازی مدارس استان برای ارزیابی محل مورد نظر را بازدید نمایند.

منبع: گردشبان
انتشار: 20 آذر 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1432

به "هنرستان تاریخی وحدت تبریز بازسازی می&zwnjشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هنرستان تاریخی وحدت تبریز بازسازی می&zwnjشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید