هرگز اینگونه خط چشم نکشید

به گزارش گردشیا، خط چشم کشیدن به مهارت زیادی احتیاج دارد، خانم هایی که از مهارت کافی برخوردار نیستند و اصول کشیدن درست خط چشم نمی دانند با اشتباهاتی که در کشیدن خط چشم دارند موجب ازبین رفتن زیبایی چشم خود می شوند .

هرگز اینگونه خط چشم نکشید

اشتباهاتی در کشیدن خط چشم باعث می شود آرایش شما خراب شده و آن جذابیت قبل را نداشته باشد. اگر شما هم تابه حال برایتان پیش آمده که خط چشمتان را اشتباه کشیده اید یا از کشیدن آن خسته و عصبانی شده اید و بی خیال شده اید، این مطلب از مجله اینترنتی دلتا مناسب شما نوشته شده است.

اشتباهاتی در کشیدن خط چشم

در این مطلب چند اشتباه در کشیدن خط چشم را به شما آموزش می دهیم تا آن ها را اصلاح کنید.

اشتباهاتی در کشیدن خط چشم مانند مستقیم به آیینه نگاه کردن

اگر همواره هنگام خط چشم کشیدن مستقیماً به آینه نگاه کنید، خط چشم شما یک خط صاف و مستقیم نمی شود؛ بنابراین هنگام کشیدن خط چشم باید گاهی به پایین نیز خیره شوید.

اشتباهاتی در کشیدن خط چشم مانند کشیدن پوست کنار چشم خود

بعضی از افراد هنگام کشیدن خط چشم پوست کنار چشم خود را می کشند، این کار سبب می شود خط چشمتان کج و بدفرم شود. برای کشیدن یک خط چشم صاف کمی سر خود را به پایین خم کنید و به آینه نگاه کنید .

اشتباهاتی در کشیدن خط چشم مانند تیز نبودن نوک مدادتان

اگر برای کشیدن خط چشم از مداد استفاده می کنید باید نوک مداد تیز باشد زیرا کند و کوتاه بودن نوک مدادتان باعث می شود خط چشمتان کج شود و زیبا نباشد. تراشیدن مداد، سبب رفع شدن آلودگی ها و باکتری های نوک آن و انتقال نیافتن این آلودگی ها به چشمتان می شود.

به پلک پایین خط چشم می کشید

بهتر است زیر چشم خود خط چشم نکشید؛ زیرا این کار سبب می شود چشم هایتان ریز و کوچک به نظر برسد. برای زیبا شدن چشمانتان فقط کمی هاله دودی رنگ در گوشه خارجی چشم ایجاد کنید.

از خط چشم در بخش بیرونی چشم ها استفاده نمی کنید

خط چشم، فرم و تناسب چشم های شما را بهبود می بخشد. برای کشیدن خط چشم فرم چشم ها و مژه هایتان را در نظر بگیرید و لازم نیست برای هر یک از چشم ها خط چشم کاملاً یکسانی بکشید؛ زیرا پلک ها شبیه هم نیستند و گاهی ضروری است آرایش یک پلک را به صورت دیگری انجام دهید تا تعادل بین پلک ها برقرارکردن. برای کشیدن خط چشم می توانید کمی از خط طبیعی چشم ها فاصله بگیرید و لازم نیست حتماً خط مژه های خود را دنبال کنید.

دور خط چشم را سیاه نمی کنید

برای اینکه چشم های شما طبیعی تر به نظر برسد و خطوط ناهموار نرم تر شود، بهتر است دور خط چشم را یک قلم موی زاویه دار کوچک سیاه کنید و برای سیاه کردن از دستتان استفاده نکنید؛ زیرا نمی توانید بر روند آرایش کنترل زیادی داشته باشید.

از قلم موی نازک و زاویه دار استفاده نمی کنید

برای آرایش چشم از یک مداد تیز یا قلم موی نازک و زاویه دار استفاده نمایید و برس خط چشم را در نزدیکی مژه ها قرار دهید.

اشتباهاتی در کشیدن خط چشم مانند کشیدن مداد رنگی زیر چشمان خود

کشیدن مدادهای رنگی چشم در پلک پائین یکی از اشتباهات رایج در میان خانم ها است که باعث می شود تا آرایش غلیظ تر دیده شود و جذابیتی نداشته باشد.

از خط چشم ضد آب استفاده نمی کنید

برای اینکه چشمانی مانند چشمان راکون نداشته باشیم بهتر است برای آرایش چشم های خود از پودر فیکس کننده و یک خط چشم ضد آب بهره ببرید. برای اینکه کرم ها خط چشم شما را به حالت تعلیق در نیاورند از پوشاننده زیر چشم شفاف بهره ببرید.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید خط اخم را بدون بوتاکس از بین ببرید را بخوانید.منبع: پیام دلتا
انتشار: 5 فروردین 1402 بروزرسانی: 5 فروردین 1402 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2349

به "هرگز اینگونه خط چشم نکشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هرگز اینگونه خط چشم نکشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید