نظرسنجی تازه نشان می دهد کانادایی ها نسبت به گذشته کمتر مودب هستند

به گزارش گردشیا، همانطور که می دانیم رفتار خوب و مراعات حقوق دیگران برای کانادایی ها از اهمیت زیادی برخوردار بوده و مردم این کشور ادب و نزاکت بالایی در برخورد با دیگران از خود نشان می دهند. آدابی که ظاهرا به دلایل مختلف در سال های اخیر دچار تغییر و تحول شده که در این میان تاثیرپذیری از ورود مهاجران بیشمار به این کشور را نباید نادیده گرفت.

نظرسنجی تازه نشان می دهد کانادایی ها نسبت به گذشته کمتر مودب هستند

به همین دلیل، نتایج یک نظرسنجی تازه نشان می دهد که کانادایی ها از شخصیت عمومی مودبانه خود فاصله گرفته اند و بنا بر گفته بیش از نیمی از پاسخ دهندگان، کمتر از گذشته دارای رفتار مودبانه می باشند.

بر اساس یک نظرسنجی که به وسیله شرکت تحقیقاتی Vancouvers Research Co در ونکوور اجرا شده است، 52 درصد از پاسخ دهندگان کانادایی چنین تصور می نمایند که مردم این کشور نسبت به پنج سال گذشته، از ادب و نزاکت کمتری برخوردار می باشند.

نظرسنجی اجرا شده از 1،000 بزرگسال کانادایی نشان می دهد که کاهش مشاهده شده در اندازه رفتار مودبانه مردم در رسانه های اجتماعی هم اتفاق افتاده است، به طوری که سه نفر از هر ده کانادایی (31 درصد) می گویند آنها در هنگام استفاده از شبکه های اجتماعی در طول یک هفته با چندین فرد گستاخ و بی ادب روبرو می شوند.

فقط 8 درصد از کانادایی ها معتقدند افراد مودب تر از سال 2014 هستند، در حالی که 33 درصد می گویند شرایط تقریبا مشابه با پنج سال پیش می باشد.

بیش از 84 درصد گفته اند والدین در آموزش رفتار مناسب و تربیت فرزندانشان پیروز نبوده اند، در حالی که 77 درصد از پاسخ دهندگان برنامه های تلویزیونی و فیلم های سینمایی را مورد سرزنش قرار داده اند.

74 درصد مردم با اشاره به نمونه هایی از افراد مشهور، ورزشکاران و دیگر چهره های عمومی، آنها را علت این تغییرات رفتاری دانسته اند، در حالی که 59 درصد معلمان و مدارس را مقصر می دانند.

نتایج این تحقیق بر اساس یک نظرسنجی آنلاین به دست آمده است که از تاریخ 4 آوریل تا 7 آوریل 2019 و در میان بزرگسالان کانادایی اجرا شده است. داده های این مطالعه دارای حاشیه خطایی معادل 3.1 درصد می باشند.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم احتیاج دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1903

به "نظرسنجی تازه نشان می دهد کانادایی ها نسبت به گذشته کمتر مودب هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظرسنجی تازه نشان می دهد کانادایی ها نسبت به گذشته کمتر مودب هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید