نجات یک سگ گیر افتاده در کانال آب با کلوچه کدو تنبل!

به گزارش گردشیا، نجات یک سگ گیر افتاده در کانال آب با کلوچه کدو تنبل!

نجات یک سگ گیر افتاده در کانال آب با کلوچه کدو تنبل!

این لحظه ای است که افسران پلیس سگی را که در کانالی گیر افتاده بود با استفاده از کلوچه کدو تنبل تازه پخته شده به عنوان طعمه نجات دادند.

به گزارش خبرنگاران، افسران اداره پلیس گلندیل در استان آریزونا آمریکا این سگ ژرمن شپرد را پس از دریافت تماس همسایه نگران نجات دادند.

سورنسون و داونی دو افسر پلیس به محل حادثه رسیدند و متوجه شدند که سگ خسته در کانال دست و پا می زد و راهی برای بیرون آمدن نداشت.

ویدئویی که به وسیله اداره پلیس گلندیل منتشر شده است، سگ خسته را نشان می دهد که در کانال حرکت می نماید و افسران پلیس سعی می نمایند حیوان را نزدیک نمایند.

سگ عصبی بود و اجازه نمی داد افسران نزدیک شوند. اما خوشبختانه یکی از افسران یک کلوچه کدو تنبل آورده بود. ماموران از کلوچه ها به عنوان طعمه استفاده کردند و پیروز شدند سگ را از کانال بیرون بکشند.

به گفته اداره پلیس گلندیل، سگ بداخلاق بود و بلافاصله نزد افسر سورنسن نیامد، اما افسر داونی یک نقشه داشت. همسرش برای شیفت گشت او چند کلوچه کدو تنبل تازه پخته بسته بندی نموده بود و آن ها فقط رشوه ای بود که برای بیرون کشیدن سگ لازم بود. خوشبختانه، سگ با صاحبش که درست در آن نزدیکی زندگی می کرد، ملحق شد. کار عالی به وسیله افسران گشت ما!

کوشش برای نجات تنها حدود پنج دقیقه طول کشید و سگ به سرعت به صاحبش بازگردانده شد.

منبع: فرارو
انتشار: 12 تیر 1402 بروزرسانی: 12 تیر 1402 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2390

به "نجات یک سگ گیر افتاده در کانال آب با کلوچه کدو تنبل!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نجات یک سگ گیر افتاده در کانال آب با کلوچه کدو تنبل!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید