منچستر پشیمان شد؛ سانچو بر ضد رافائل واران

به گزارش گردشیا، کار انتقال رافا واران از رئال به منچستر به بن بست خورده است.

منچستر پشیمان شد؛ سانچو بر ضد رافائل واران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، چندی پیش و بعد از کش و قوس های فراوان بالاخره معین شد که سرخیو راموس قرارداد خود را با رئال مادرید تمدید نخواهد نمود و فصل آینده بعد از 16 سال پیراهن یک تیم دیگر را برتن می نماید؛ اتفاقی که می تواند در بحث دفاعی برای رئال مادرید مشکل ساز گردد.

اما جدایی سرخیو راموس تنها مشکل رئال مادرید در خط دفاعی محسوب نمی گردد. گزارش ها حاکی از آن است که مدافع فرانسوی این تیم یعنی رافائل واران هم قصد ندارد قرارداد خود را تمدید کند و گفته می گردد که او طی ماه های گذشته دو بار پیشنهاد امضای قرارداد نو با رئال مادرید را رد نموده است

از منچستریونایتد به اسم جدی ترین باشگاه خواستار واران نام برده می گردد. رئال برای ستاره فرانسوی خود 70 میلیون یورو می خواهد و شیاطین سرخ امیدوار بودند تا بر سر 60 میلیون یورو بتواند به تواق برسند اما پس از نهایی شدن انتقال جیدون سانچو به یونایتد با رقم 85 میلیون یورو، دیلی استار ادعا کرد که منچستریونایتد اکنون حاضر نیست برای واران بیشتر از 45 میلیون یورو پرداخت نمایند و رئال مادرید هم با این مبلغ موافق نیست. به این ترتیب انتقال واران به یونایتد اکنون با مسئله ای عظیم روبرو شده است.

در همین رابطه آاس هم ادعا کرد که واران حالا گزینه ماندن در رئال را هم جدی تر آنالیز می نماید و ممکن است به زودی قراردادش را تمدید کند. با توجه به اینکه تنها یک سال از قرارداد واران به جامانده، رئال در صورتی که او حاضر به تمدید نگردد، تمایل به فروش او دارد اما نه با رقم مورد نظر منچستریونایتد.

باید دید واران بالاخره تمدید خواهد نمود یا اینکه باشگاهی حاضر می گردد مبلغ مورد تقاضای رئال برای وی را پرداخت کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مرداد 1400 بروزرسانی: 23 مرداد 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1883

به "منچستر پشیمان شد؛ سانچو بر ضد رافائل واران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچستر پشیمان شد؛ سانچو بر ضد رافائل واران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید