مس کرمان و استقلال خوزستان در سودای صدرنشینی لیگ یک

به گزارش گردشیا، هفته بیست و پنجم لیگ فوتبال آزادگان، طی روز های چهارشنبه و پنجشنبه پیگیری می گردد.

مس کرمان و استقلال خوزستان در سودای صدرنشینی لیگ یک

به گزارش ، در چارچوب هفته بیست و پنجم ، 9 مسابقه برگزار می گردد.

در حساس ترین ملاقات این هفته، تیم های استقلال خوزستان و پارس جنوبی جم به مصاف هم می فرایند.

استقلال خوزستان هفته گذشته، مقابل نود ارومیه به نتیجه ای بهتر از تساوی نرسید تا فرصت صدرنشینی را از دست بدهد. شاگردان خلیفه اصل در استقلال خوزستان، این هفته در ملاقاتی سخت به مصاف پارس جنوبی جم خواهند رفت. این تیم برای جا نماندن و صعود به لیگ برتر، محکوم است تا پارس جنوبی را شکست دهد. استقلال خوزستان در لیگ آزادگان، 24 گل به ثمر رسانده و 13 گل هم دریافت نموده است. شاگردان خلیفه اصل با تفاضل گل 11+، این شانس را دارند تا با برد مقابل پارس جنوبی، به صدر جدول برسند. استقلال خوزستان با 39 امتیاز، در رده سوم جدول واقع شده است.

در سوی مقابل پارس جنوبی جم، شرایط سینوسی را تجربه نموده است.

سکان راهنمایی این تیم بر عهده محمد نصرتی است و توانسته در چند ملاقات گذشته، تیمش را از شرایط خطر دور کند. پارس جنوبی، هفته گذشته توانست طرفدار را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد تا شرایط خود را در جدول، کمی سر و سامان دهد. پارس جنوبی، 24 بازی در لیگ آزادگان انجام داده و 9 برد را به دست آورده است. شاگردان نصرتی، 29 گل به ثمر رسانده و جزء تیم های خطرناک لیگ آزادگان در خط حمله هستند. این تیم با 35 امتیاز، در صندلی هفتم جدول واقع شده است.

در دیگر مسابقه این هفته، 2 تیم مس کرمان و قشقایی شیراز به مصاف هم می فرایند.

مس کرمان چند هفته ای از فرم ایده آل خود فاصله گرفته است. این تیم هفته گذشته مقابل چوکای تالش با نتیجه یک - یک متوقف شد تا 2 امتیاز حساس را از دست بدهد. این دومین ملاقات متوالی است که مس کرمان در آن پیروز به کسب پیروزی نشده است. مسی ها برای از دست ندادن صدر جدول، باید قشقایی را شکست دهند. این تیم در لیگ آزادگان، برترین خط دفاعی را دارد و فقط 11 گل دریافت نموده است. شاگردان مهاجری در 24 بازی گذشته خود، 12 برد به دست آورده اند و در 5 مسابقه مغلوب شدند. مس کرمان با 43 امتیاز، صدرنشین لیگ آزادگان است.

در سوی مقابل فجرسپاسی، شرایط خوبی را تجربه نمی کند. این تیم در 24 بازی گذشته خود، 9 برد به دست آورده و در 10 مسابقه، مغلوب شده است. قشقایی با 27 گل خورده، بدترین خط دفاع لیگ آزادگان را دارد. این تیم هفته گذشته با نتیجه یک بر صفر مقابل فجر سپاسی مغلوب شد تا روز های بحرانی تری را تجربه کند. قشقایی با 24 امتیاز، در رده شانزدهم جدول واقع شده است.

تیم های شاهین شهرداری بوشهر و بادران تهران، این هفته به مصاف هم می فرایند.

بادران در این فصل از رقابت های لیگ آزادگان، نتایج قابل قبولی گرفته است. این تیم هفته گذشته، پیروز شد گل ریحان را با نتیجه 2 بر یک از پیش رو بردارد تا با روحیه مضاعفی، پا به این ملاقات بگذارد. بادران در 2 بازی اخیر خود، 4 گل زده و 2 گل هم دریافت نموده است. این تیم در 4 مسابقه اخیر خود، 3 برد به دست آورده و در یک مسابقه مغلوب شده تا نشان دهد تیمی خطرناک برای هر حریفی است. بادران با 30 گل زده، خطرناک ترین خط حمله لیگ آزادگان را به نام خود ثبت نموده است. بادران با 41 امتیاز، در رده دوم جدول واقع شده است و رقابت نزدیکی را با مس کرمان در جدول دارد.

برنامه هفته بیست و پنجم لیگ آزادگان به توضیح زیر است:

چهارشنبه 29 اردیبهشت 1400

شهرداری آستارا - چوکای تالش 17:45

خیبر خرم آباد - رایکای بابل 19:30

طرفدار - آرمان گهر 19:30

نود ارومیه - خوشه طلایی ساوه 20:00

استقلال خوزستان - پارس جنوبی جم 20:30

پنجشنبه 30 اردیبهشت 1400

فجر سپاسی - استقلال ملاثانی 19:30

گل ریحان البرز - ملوان 19:30

شاهین شهرداری بوشهر - بادران تهران 20:30

دوشنبه 3 خرداد 1400

مس کرمان - قشقایی شیراز 19:30

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 4 شهریور 1400 بروزرسانی: 4 شهریور 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1894

به "مس کرمان و استقلال خوزستان در سودای صدرنشینی لیگ یک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مس کرمان و استقلال خوزستان در سودای صدرنشینی لیگ یک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید