مزایده ساخت یک نماد بر سر مزار سیامند رحمان، برگزاری مراسم چهلم در تهران منتفی است

به گزارش گردشیا، شهرداری اشنویه به دنبال ساخت یک نماد بر سر مزار سیامند رحمان، قهرمان فقید وزنه برداری معلولان جهان است.

مزایده ساخت یک نماد بر سر مزار سیامند رحمان، برگزاری مراسم چهلم در تهران منتفی است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، سیامند رحمان، قهرمان پاراوزنه برداری دنیا و پارالمپیک روز 11 اسفند 98 بر اثر ایست قلبی درگذشت و پیکرش نیز در زادگاهش شهر اشنویه در استان آذربایجان غربی به خاک سپرده شد.

پس از این اتفاق تلخ که همزمان با شیوع ویروس کرونا شد، هیچ مراسمی در تهران توسط کمیته ملی پارالمپیک برگزار نشد. با نزدیک شدن به چهلمین روز درگذشت این قهرمان فقید این سؤال مطرح شده است که آیا مراسمی برای یادبود سیامند رحمان در تهران برگزار می شود یا خیر.

هادی رضایی، دبیر اجرایی کمیته ملی پارالمپیک در این باره به خبرنگاران گفت: در شرایط کنونی که کشورمان مانند بسیاری از کشورهای دنیا با ویروس کرونا روبرو شده، شرایط برای برگزاری مراسم چهلم سیامند رحمان در تهران مهیا نیست، اما به محض انتها این دوران مربوط به شیوع کرونا، مراسمی در خور نام و شأن سیامند در تهران برگزار خواهیم کرد.

وی ادامه داد: قرار است نمادی مربوط به سیامند بر سر مزارش نصب شود. شهرداری اشنویه کار ساخت این نماد را به مزایده گذاشته است. همچنین به همت اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی، قرار است یک سالن یا مجتمع در این استان به نام سیامند رحمان زده شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1063

به "مزایده ساخت یک نماد بر سر مزار سیامند رحمان، برگزاری مراسم چهلم در تهران منتفی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مزایده ساخت یک نماد بر سر مزار سیامند رحمان، برگزاری مراسم چهلم در تهران منتفی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید