مبل سلطنتی تازه مناسب دکوراسیون های [ فوق لوکس و مجلل ]

به گزارش گردشیا، قطعا مهم ترین کاربرد مبل سلطنتی تازه به رخ کشیدن زیبایی دکوراسیون اتاق پذیرایی خانه است. از نمونه های مبل سلطنتی زیاد استفاده نمی گردد و بیشتر به جنبه زیبایی آنها توجه می گردد و راحتی مبل در اولویت های پایین تر قرار می گیرد. از ویژگی های شاخص مبل سلطنتی ارتفاع بالاتر سطح نشمینگاه نسبت به مبل های مدرن راحتی است. فوم و ابر بکار رفته در نمونه مبل سلطنتی انعطاف چندانی ندارد در نتیجه به هیچ اسم نباید از آنها انتظار راحتی مبلمان و کاناپه های راحتی را داشت بطوریکه حتی در مدت زمان زیاد باعث خستگی هم می شوند.

مبل سلطنتی تازه مناسب دکوراسیون های [ فوق لوکس و مجلل ]

رسمی بودن اولین شاخصه هر مبل سلطنتی نو است. به وسیله این مبل های بسیار شکیل می توانید به آن فرم و فضای واقعی و دلخواهتان در منزل دست یابید. برای انتخاب و چینش بهتر مبل سلطنتی در خانه می توانید از تصاویری که در انتهای همین مطلب درج کرده ایم هم استفاده نمایید. طرح مبلمان سلطنتی و قرار گیری آن در بین سایر وسایل منزل می تواند برترین دکوراسیون را برای منزل و هال-پذیرایی ایجاد کند.

رنگ دیوارها از مهمترین عواملی است که می بایستی حتماً در زمان انتخاب مبل سلطنتی نو به آن توجه نمود. به راحتی می توانید در زمان خرید مبلمان خود، عکس هایی از زوایای مختلف منزل تهیه کرده و به فروشنده نشان دهید تا از نظرات کارشناسی این افراد هم بتوانید برای انتخاب برترین مبل سلطنتی بهره ببرید.

بعلاوه پشتی این مبل کاملا صاف و کمی بلند است. اما مبل های سلطنتی به علت ترکیب بسیار زیبای چوب و پارچه و دارا بودن نقش و نگارهای پیچیده بروی چوب با کیفیت، رقیبی از لحاظ زیبایی و لوکسی در کنار خود نمی بینند. مبلمان سلطنتی رسمی تر هستند و فقط مناسب استفاده برای مهمانان می باشند بنابراین اگر فضای کافی در اختیار دارید می توانید از دو دست مبل در کنار یکدیگر بهره ببرید. از سِت مبل سلطنتی برای مهمانان و یک نیم سِت مبل راحتی برای گردهم آمدن های خودمانی بهره ببرید. (مبلمان راحتی چرم به سبک مدرن و امروزی در رنگ های مختلف)

در خرید مبل سلطنتی نو بیش از هر چیزی باید به جنس و کیفیت چوب ساخته شده در کنار کیفیت پارچه توجه کنید. چوب راش معمولا پر استفاده ترین نوع چوب در مبل های سلطنتی است و پارچه اینگونه مبل ها هم معمولا از جنس پارچه های یزد یا پارچه های ترک ضد لک و قابل شست و شو هستند. در انتخاب طرح پارچه مبل سلطنتی باید به دکوراسیون خانه خود توجه کنید اگر دکوراسیونی سنتی در خانه دارید انتخاب مبل سلطنتی با پارچه هایی به رنگ خنثی و بادوام انتخاب مطمئن تری خواهد بود. پارچه های رنگ خنثی جلوه زیبای خود را برای مدت طولانی تری حفظ می نمایند و از آنجایی که به راحتی با رنگ های دیگر ترکیب می شوند می توانید از عناصر مکمل دیگر با رنگ های متفاوت برای تزیین آنها بهره ببرید.

در کنار این مسائل می بایستی حتماً به طرح سایر وسایلِ چینش شده در کنار مبلمان سطنتی نو خود توجه ویژه نمایید. به اسم مثال اگر قصد استفاده از یک آباژور زیبا در کنار این ترکیب رسمی را داشته باشید قاعدتاً نخواهید توانست از یک آباژور مدرن و نو بهره ببرید بلکه می بایستی حتماً در زمان تهیه مبلمان خود، آباژوری را با آنها سِت نمایید که هم طرح و شکل مبلمان زیبا و رسمی شما باشند.

انتخاب فرش هم یکی دیگر از مهمترین مواردی ست که می بایستی برای بیرون زدن هر چه بیشتر زیبایی مبلمان سلطنتی خود حتماً به آن توجه کنید. البته این موضوع تا حد زیادی سلیقه ایست اما کمی دقت هم می تواند ترکیب نهایی و دکوراسیون منزلتان را رویایی کند. اگر مبلمان سلطنتی شما به رنگ روشن است، هم می توانید از فرش و رنگ دیوار روشن برای سِت کردن بهره ببرید و هم می توانید از فرش هایی به رنگ تیره و البته رنگ دیوار تیره هم استفاده نمایید تا زیبایی مبلمانتان هرچه بیشتر به چشم بیاید.

در ادامه تعدادی از زیباترین نمونه های مبلمان سلطنتی را مشاهده می کنید که جلوه ای کاملا لوکس به پذیرایی هر خانه ای می دهند.

(انواع طرح و مدل مبل تخت شو / تصاویر کاناپه تختخواب شو)

منبع: اتاق
انتشار: 12 شهریور 1400 بروزرسانی: 12 شهریور 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1905

به "مبل سلطنتی تازه مناسب دکوراسیون های [ فوق لوکس و مجلل ]" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مبل سلطنتی تازه مناسب دکوراسیون های [ فوق لوکس و مجلل ]"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید