طراحی داخلی و بازسازی دفتر لاسینجر در سوئیس

به گزارش گردشیا، ما در شرکت بازسازی ساختمان خبرنگاران کوشش میکنیم برترین و به روز ترین پروژه های معماری در زمینه های مختلف و در کاربری های تجاری ، بازسازی منزل و دکوراسیون اداری را برای شما عزیزان معرفی و به اتفاق هم آنها را آنالیز کنیم که در خلال همین مقاله ها و پروژه ها میتوانیم ایده های بکر و کاربردی را پیدا و بر روی آنها تمرکز کنیم .

طراحی داخلی و بازسازی دفتر لاسینجر در سوئیس

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

در ادامه این مقالات امروز میخواهیم طراحی داخلی اداری یک ساختمان را نگاهی بیندازیم . این دفتر که در فضایی به مساحت 3000 متر مربع و در سه طبقه طراحی شده است یکی از بر ترین پروژه های معماری در سال 2018 در کاربری اداری بوده است .

این شرکت که یک شرکت فعال در زمینه املاک و مستغلات است که معماری آن برای یک چشم انداز کوتاه مدت برای باز آفرینی شهری و شهرهای هوشمند است و تیم معماری این پروژه را برای برآورده کردن این هدف به چالش کشیده است .

نتیجه آن ایجاد یک فضای کاری است که نقاط قوت و قابلیت های فراوانی برای کارکنان و بخصوص مشتری ها رقم زده است و فرهنگ و شخصیت شرکت را به خوبی و بر پایه صداقت بیان میکند و باعث جلب نظر مشتری ها و اعتماد آنها به این شرکت شده است . فضاهای کاری کاملا در تعامل با یکدیگرند و حدالامکان سعی شده است از ایجاد اتاق ها و فضاهای خصوصی اجتناب گردد و تمام فضا ها در دیدرس مشتری ها و کارکنان باشد تا از این طریق حس اعتماد مردم بیشتر گردد و هم ارتباط بصری میان بخش های مختلف شکل بگیرد تا تفکر و تعامل مشترک را تقویت کند . اگر فضایی به اسم اتاق نیز وجود دارد فضاهایی است که در اتاقک های شیشه ای تا همان حس بصری بین این اتاق ها و فضای بیرون برقرار گردد .

به منظور تقویت ارتباطات داخلی بین تیم ها که در سه طبقه دکوراسیون اداری پخش شده اند و سهولت در حرکت بین آنها ، گردش در طبقات و داخل هر طبقه به یک عامل استراتژیک در نحوه چیدمان فضا تبدیل شده است . برای این منظور دو راه پله عظیم چوبی با بدنه ای به رنگ سیاه که بصورت پانوراما در طبقات ایجاد شده است .

تیم معماری این پروژه در نظر داشت که عناصر ساخت و ساز و طراحی به جای پنهان شدن در معرض دید قرار بگیرند . برای این منظور تمام سیستم های گرمایشی و سرمایشی و لوله های تاسیسات که در سقف قرار دارند کاملا در معرض دید هستند و همگان این لوله های آلومینیومی را میتوانند در سقف های قسمت های مختلف این دفتر مشاهده نمایند . استفاده از مصالح سنتی به شیوه ای نوآورانه مانند تخته های آجری که در سقف قرار گرفته اند و آجر های نارنجی که فضاهای اتاقک مانند بدون در را ایجاد نموده اند که کارکنان و مشتری ها میتوانند به صورت کاملا محبت آمیز در داخل این فضا ها به صحبت و گفتگو بپردازند و استفاده از این آجر ها به برجسته کردن این فضای محبت آمیز و گرم یاری فراوانی میکند . از این موارد و ایده های در این دفتر بسیار است . معمار سعی نموده است هر قسمت را منحصر به فرد طراحی کند و تکرار فضاها و عناصر خودداری کند . کوشش او این بود که فضاها کاملا محبت آمیز و اجتماعی به نظر برسند تا هویت اصلی این شرکت که جلب اعتماد و نظر مشتری است را به منحصه ظهور برساند .

مثلا یک سالن عظیم نیم دایره در گوشه ای از این دفتر و با حضور دو نیمکت پله ای سرتاسری دور آن که به رنگ مشکی در آمده است و در فضایی که توسط یک سقف عظیم در بر گرفته شده است ، محیطی ایجاد شده است تا هر تیم بتواند در قسمتی از آن در کنار یکدیگر ایده ها و تفکرات خود را با دیگران به مشارکت بگذارند و با هم به نتیجه ای قابل قبول برسند .

در اجرای دکوراسیون آشپزخانه نیز که یک فضای نسبتا عظیمی را برای کارکنان تدارک دیده است با حضور میز ها و جایگاه های محبت آمیز و گرد ، معمار توانسته است فضایی مناسب را برای زمان های استراحت و غذاخوری کارکنان این شرکت ایجاد کند که وجود پنجره های قدی عظیم در این قسمت ضمن حضور نور طبیعی در این قسمت ، منظره ای زیبا را برای افراد به وجود می آورد .

منبع: هیرادانا
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1286

به "طراحی داخلی و بازسازی دفتر لاسینجر در سوئیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی داخلی و بازسازی دفتر لاسینجر در سوئیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید