شزنی: از روزنامه ها متنفرم!، به خاطر پدرم دروازه بان شدم

به گزارش گردشیا، دروازه بان لهستانی تیم فوتبال یوونتوس بر نارضایتی خود از عملکرد روزنامه ها تأکید کرد و گفت که تحلیل های فنی آنها را قبول ندارد.

شزنی: از روزنامه ها متنفرم!، به خاطر پدرم دروازه بان شدم

به گزارش خبرنگاران، وویچخ شزنی، دروازه بان تیم فوتبال یوونتوس روز آدینه با سایت این باشگاه گفت و گویی مفصل انجام داد و در آن فرایند تبدیل شدنش به یک دروازه بان را شرح داد.

شزنی گفت: من به خاطر پدرم دروازه بان شدم، ضمن اینکه هر وقت با دوستانم فوتبال بازی می کردم، بهترین دروازه بان بودم. به این این ترتیب خیلی زود فهمیدم که درون دروازه استعداد بیشتری دارم تا خارج از آن. معتقدم که یک دروازه بان باید برای این کار به جهان آمده باشد چون برای دروازه بانی شما باید شخصیت خاصی داشته باشد. اینجا پستی است که حاشیه امنیت زیادی برای اشتباه کردن ندارید. باید از نظر روانی بسیار قوی باشید تا به یک دروازه بان خوب تبدیل شوید.

شزنی سه سال است که با یوونتوس بازی در فوتبال ایتالیا را تجربه می نماید اما او اعتراف کرد که از رویکرد نشریات این کشور در خصوص بازیکنان به خصوص شیوه ای که آنها به بازیکنان بابت عملکرد شان نمره می دهند ناراضی است.

او ادامه داد: من از روزنامه ها متنفرم. بعد از آمدنم به ایتالیا خیلی تغییر کردم چون زبان این کشور را بلد نبودم و نمی دانستم که درباره ام چه چیزهایی گفته می شوم. از آن موقع، من تصمیم گرفتم که دیگر چیزهایی که روزنامه می نویسند را نخوانم. نمره دادن آنها به بازیکنان مرا می خنداند چون تنها کسی که واقعاً می تواند درک کند یک بازیکن در چه سطحی بازی نموده، خود آن بازیکن است. یک روزنامه به گونسالو ایگواین نمره پنجم و نیم می دهد و دیگر هفت و نیم.

شزنی در انتها به سؤالی درباره بهترین واکنشی که در تمام دوران بازیگری اش داشته است، پاسخ داد. او گفت: واکنش محبوب من آنهایی هستند که در بهترین زمان ممکن انجام می شوند. اغلب اوقات مردم درباره یک واکنش معجزه آسا صحبت می نمایند. این واکنش ها معجزه آسا می شوند چون شما قبل از انجام شان به اندازه کافی آماده و هوشیار نبوده اید. من اما واکنش های ساده ام را بیشتر دوست دارم چون بدین معناست که کارم را دست انجام داده ام.

شزنی 29 ساله در این فصل از سری A توانسته 4 بار دروازه اش را بسته نگه دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 704

به "شزنی: از روزنامه ها متنفرم!، به خاطر پدرم دروازه بان شدم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شزنی: از روزنامه ها متنفرم!، به خاطر پدرم دروازه بان شدم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید