سیریگو: با شکست انگلیس پاسخ نقدها را دادیم

به گزارش گردشیا، خبرنگاران: سنگربان دوم تیم ملی ایتالیا تأکید کرد آتزوری با پیروزی مقابل انگلیس تا حدودی پاسخ انتقاداتی که از این تیم می شده را داده است.

سیریگو: با شکست انگلیس پاسخ نقدها را دادیم

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور ارزان انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، سالواتوره سیریگو که بامداد امروز (یک شنبه) در پیروزی 2 بر یک تیمش مقابل انگلیس جانشین جان لوئیجی بوفون مصدوم بود، گفت: غلبه بر انگلیس پیروزی خوبی بود چون نشان دادیم که باید صبورتر باشیم. با این برد تا حدودی پاسخ انتقاداتی که به ما می شد را دادیم.

وی اضافه کرد: در بازی مقابل انگلیس کاملاً آرام بودم چون می دانستم که بازی خواهم کرد. شب قبل از بازی هم خوب خوابیدم، فقط کمی استرس داشتم چون خیلی ها بابت اینکه قرار است در ترکیب قرار بگیرم به من زنگ زدند. اگرچه خیلی زود به یاری هم تیمی هایم بر اضطرابی که داشتم غلبه کردم چون وظیفه مهمی چون بازی در جام جهانی و پر کردن جای جی جی بوفون به من محول شده بود. وقتی هم برای گرم کردن به زمین رفتم احساس خوبی پیدا کردم و به آرامش رسیدم.

دروازه بان پاری سن ژرمن با اشاره به پیروزی 3 بر یک کاستاریکا مقابل اروگوئه گفت: پیش از آغاز جام جهانی گفته بودم باید بازی های کاستاریکا را نگاه کنیم چون کسی از آنها صحبت نمی کند. به نظرم مردم فراموش نموده اند که کاستاریکا چه تیم قدرتمندی است و چندین بازیکن خوب در ترکیبش دارد که در لیگ قهرمانان اروپا سابقه بازی کردن دارند. آنها همچنین به بازی در این شرایط آب و هوایی عادت دارند.

سیریگو در انتها اعلام کرد: اگر در بازی بعدی باز هم به تشخیص پراندلی در ترکیب قرار بگیرم آماده بازی هستم. امیدوارم بوفون هم به شرایط ایده آل بازگردد. او دروازه بان بزرگی است و با صحبت هایی که پیش از آغاز بازی انجام داد این موضوع را به اثبات رساند. در کل هم مسئله ای نیست و زمانی که ریکاوری جان لوئیجی تمام گردد، می داند که به صندلی قبلی اش بازخواهد گشت و من هم می دانم که چه صندلیی به من تعلق خواهد داشت.

منبع: تسنیم
انتشار: 7 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 527

به "سیریگو: با شکست انگلیس پاسخ نقدها را دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیریگو: با شکست انگلیس پاسخ نقدها را دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید