سری چهارم دانشجویان دانشگاه کردستان به اف اچ یوانیوم اتریش اعزام می گردد

به گزارش گردشیا، مدیریت امور بین الملل دانشگاه کردستان در فراخوانی خاطرنشان کرد که سری چهارم دانشجویان را در قالب برنامه تبادل برای ترم تحصیلی بهار 1400 به دانشگاهی اتریشی اعزام می نماید و دانشجویان تا سوم آبان ماه فرصت ثبت نام دارند.

سری چهارم دانشجویان دانشگاه کردستان به اف اچ یوانیوم اتریش اعزام می گردد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مدیریت امور بین الملل دانشگاه کردستان در فراخوانی بیان کرد که در نظر دارد سری چهارم دانشجویان را در قالب برنامه تبادل برای ترم تحصیلی بهار 1400 به دانشگاه اف اچ یوانیوم اعزام کند.

بر اساس این برنامه که تحت حمایت اقتصادی گرنت اتریشی ERNST MACH Grant است، علاوه بر تامین هزینه های سفر رفت و برگشت، ماهیانه مبلغ 1050 یورو برای یک ترم تحصیلی به دانشجویانی که پیروز به دریافت گرنت می شوند، پرداخت خواهد شد. دانشجویانی که پیروز به اخذ گرنت شوند، ترم تحصیلی بهار 1400 به دانشگاه اتریشی اعزام خواهند شد.

آن دسته از دانشجویان دانشگاه کردستان که علاقه مند به استفاده از این گرنت هستند، برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون لیست رشته های مجاز و تکمیل فرم ثبت نام به نشانی https://international.uok.ac.ir مراجعه نمایند و برای انجام این مراحل فقط تا 3 آبان ماه فرصت تکمیل فرم ثبت نامی دارند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 آذر 1399 بروزرسانی: 10 آذر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1411

به "سری چهارم دانشجویان دانشگاه کردستان به اف اچ یوانیوم اتریش اعزام می گردد" امتیاز دهید

1 کاربر به "سری چهارم دانشجویان دانشگاه کردستان به اف اچ یوانیوم اتریش اعزام می گردد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری چهارم دانشجویان دانشگاه کردستان به اف اچ یوانیوم اتریش اعزام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید