رکوردشکنی پرسپولیس با 9 کلین شیت

به گزارش گردشیا، پرسپولیسی ها امیدوارند با ادامه این روند رکورد بهترین خط دفاع تاریخ را که با 14 گل در اختیار پرسپولیس لیگ شانزدهم و استقلال خوزستان لیگ پانزدهم است، بشکنند.

رکوردشکنی پرسپولیس با 9 کلین شیت

به گزارش خبرنگاران ، قرمزها نیم فصل اول را با 6 گل خورده به خاتمه رساندند و رکورد فصل قبل خود را شکستند. اگر در بازی با پارس جنوبی دروازه پرسپولیس باز نمی شد، شاگردان برانکو با 5 گل خورده و میانگین هر 3 بازی یک گل، به نیم فصل می رسیدند اما گل سیف اللهی در ثانیه های خاتمهی بازی این فرصت را از آنها گرفت.

پرسپولیس فصل گذشته هم آمار خوبی در دفاع داشت اما در خاتمه نیم فصل نسبت به مقطع کنونی یک گل خورده بیشتر در کارنامه اش دیده می شد. در نیم فصل دوم هم پرسپولیسی ها 8 گل خوردند تا با 15 گل خورده کارشان را به خاتمه برسانند.

آنها این فصل فقط از سپاهان، پارس جنوبی، سایپا، پیکان، نساجی و صنعت نفت گل خوردند و مقابل پدیده، تراکتورسازی، استقلال، فولاد، نفت مسجدسلیمان، ماشین سازی، ذوب آهن، سپیدرود و استقلال خوزستان کلین شیت کردند و امیدوارند با ادامه این روند رکورد بهترین خط دفاع تاریخ را که با 14 گل در اختیار پرسپولیس لیگ شانزدهم و استقلال خوزستان لیگ پانزدهم است، بشکنند.

2 - 160

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 19 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 175

به "رکوردشکنی پرسپولیس با 9 کلین شیت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رکوردشکنی پرسپولیس با 9 کلین شیت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید