رقابت ایران با 11 تیم در مسابقات جهانی کانادا

به گزارش گردشیا، حسن پالار، سرمربی تیم بسکتبال با ویلچر جوانان زیر 23 سال ضمن اعلام برگزاری اولین اردوی رسمی برای آمادگی مسابقات جهانی کانادا گفت: پس از بازگشت از مسابقات تایلند، بسیاری از بازیکنان درگیر مسابقات لیگ های باشگاهی هستند و با انتها یافتن این مسابقات، اولین مرحله از تمرینات رسمی ما برای رقابت های جهانی کانادا، اواخر اسفند شروع شده و تا انتها امسال در جریان خواهد بود.

رقابت ایران با 11 تیم در مسابقات جهانی کانادا

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور ارزان کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و ابشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

او در ادامه گفت: دومین مرحله تمرینات نیز در فروردین ماه برگزار می گردد و پس از آن تا خرداد ماه که زمان اعزام است، دو مرحله دیگر اردو برگزار می کنیم.

پالار خاطر نشان کرد: تا اسفند ماه بازیکنان به خاطر حضور در مسابقات تایلند و همین طور قرار دریافت در کوران مسابقات باشگاهی، آمادگی خود را حفظ می نمایند اما برای بعد از این دوران برنامه ای طراحی نموده ایم که ملی پوشان در فواصل بین اردوها تمرینات ویژه ای را انجام دهند که شرایط بدنی آنها افت نکند و در واقع برای حفظ آمادگی خوبی که به دست آورده اند، برنامه ریزی نموده ایم.

وی اضافه نمود: در مسابقات دنیای کانادا تیم های ترکیه، انگلستان، آلمان، ایتالیا، فرانسه، آمریکا، برزیل، ایران، ژاپن، استرالیا، کانادا و آفریقای جنوبی حضور دارند. هنوز قرعه کشی این مسابقات انجام نشده و به محض معین شد قرعه ها توسط فدراسیون دنیای بسکتبال با ویلچر، گروه بندی این رویداد دنیای اعلام می گردد.

پالار در خصوص برنامه های مورد نظر برای تیم ملی گفت: در حال حاضر برنامه ریزی برای برگزاری اردوها صورت گرفته و درخواست هایی را نیز مبنی بر نوسازی تجهیزات به ویژه ویلچرها ارائه داده ایم و امیدواریم بتوانیم با تجهیزات جدید در مسابقات دنیای حضور یابیم. این مساله در عملکردمان بسیار موثر است.

وی در ادامه اضافه نمود: در خصوص ترکیب بازیکنان برای مسابقات دنیای نیز باید گفت که احتمال تغییر یک تا دو بازیکن وجود دارد. فراخوانی به استان ها ارسال شده و به دنبال جذب بازیکنان کلاس یک هستیم.

تیم بسکتبال با ویلچر جوانان زیر 23 سال ایران با کسب عنوان قهرمانی از رقابت های انتخابی قهرمانی دنیا پیروز شد سهمیه حضور در مسابقات دنیای کانادا را که خرداد ماه سال آینده برگزار می گردد، به دست آورد.

منبع: خبر فوری
انتشار: 6 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 891

به "رقابت ایران با 11 تیم در مسابقات جهانی کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رقابت ایران با 11 تیم در مسابقات جهانی کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید