راهنمای راه اندازی اولیه و رفع مسائل ساعت هوشمند میبرو لایت

به گزارش گردشیا، احتمالا می دانید که شرکت شیائومی یک زیرمجموعه به نام میبرو دارد. شرکت میبرو در سال 2015 در شانگهای چین تأسیس شد و از همان ابتدا تمرکز اصلی خود را به ساعت های مچی هوشمند اختصاص داد. مهندسان و طراحان این برند از همان روزهای اول تأسیس شرکت مصمم بودند که حرفه ای ترین و البته بهترین خدمات را به مشتریان خود در سراسر دنیا ارائه کنند. شرکت میبرو اکنون در بیش از 2000 شهر به بیش از 20 میلیون مشتری خدمات رسانی می کند. موضوع اصلی این مطلب در مورد محصول تازه معرفی شده از طریق این برند یعنی ساعت هوشمند Mibro Lite است. در ادامه نحوه راه اندازی ساعت هوشمند میبرو لایت و رفع مسائل احتمالی آن را بررسی خواهیم کرد. همچنین شما می توانید با کمک دکمه زیر تنوع بسیار بالایی از ساعت های هوشمند را با بهترین قیمت ممکن مشاهده و خریداری نمایید.

راهنمای راه اندازی اولیه و رفع مسائل ساعت هوشمند میبرو لایت

معرفی ساعت هوشمند میبرو لایت

این ساعت مچی هوشمند یک صفحه نمایش 1.3 اینچی AMOLED دارد. اگر زیبایی و جذابیت این ساعت را کنار بگذاریم، اولین چیزی که توجه خریداران را به این کالا جذب می کند، قیمت پایین آن است. از طرف دیگر حاشیه های باریک صفحه نمایش، ظاهر مدرن ساعت را بیشتر به شما نمایش می دهند. با این که ساعت هوشمند میبرو لایت قیمتی پایینی دارد، اما قابلیت هایی را به کاربران خود ارائه می کند تا آن ها را شگفت زده کند. به عنوان مثال میبرو لایت دارای گواهینامه IP68 است که آن را در برابر گرد و غبار و حتی آب مقاوم کرده است.

از طرف دیگر یک باتری 230 میلی آمپری دارد که با یک بار شارژ کامل تا 8 روز برای شما کار خواهد کرد. نکته جالب ماجرا این است که اگر شما حسگر ضربان قلب این ساعت را خاموش کنید، عمر مفید باتری را برای هر بار شارژ حدود 2 روز افزایش می دهید. شارژر این دستگاه مانند ساعت های هوشمند اپل است و به باید با کابل مخصوص آن را (با مکانیزم مغناطیسی) شارژ کنید.

این ساعت تنها 48 گرم وزن دارد و ضخامت آن 9.8 میلی متر است. از دیگر مزایای آن می توان به داشتن 15 حالت ورزشی مختلف برای کمک به سلامتی کاربران یاد کرد. به عنوان مثال شما می توانید حالت دویدن را در ساعت خود انتخاب کنید تا این ساعت مدت زمان دویدن، ضربان قلب در حین ورزش و بسکمک از موارد دیگر را به شما نمایش دهد. در نتیجه شما با یک بار راه اندازی ساعت هوشمند میبرو لایت می توانید از آن در حالت های مختلف استفاده کنید.

چگونه ساعت هوشمند میبرو لایت را به گوشی موبایل متصل کنیم؟

حال اگر شما هم پس از خرید به فکر راه اندازی ساعت هوشمند میبرو لایت هستید، این بخش مختص به شماست. این ساعت به گوشی های آیفون و همچنین گوشی های اندرویدی به راحتی متصل می شود و شما برای این اتصال تنها نیاز دارید که چندین مرحله ساده را به ترتیب طی کنید. این مراحل عبارتند از:

1) در اولین قدم وارد اپلیکیشن Mibro Fit را دانلود کنید. شما با توجه به مدل گوشی موبایل خود می توانید از دکمه های زیر کمک بگیرید.

2) پس از دانلود برنامه را باز کنید و وارد آن شوید.

3) در ابتدا ممکن است پیامی در رابطه با رعایت قوانین حریم شخصی این برنامه، به شما نشان داده شود. در این شرایط روی گزینه Agree ضربه بزنید.

4) حال گزینه Log in را انتخاب کنید تا صفحه مربوط به ورود اطلاعات برای شما ظاهر شود.

5) در صورتی که قبلا در برنامه ثبت نام کرده اید، رمز عبور و ایمیل خود را وارد کنید. در غیر این صورت در گوشه بالا و سمت راست صفحه روی Register ضربه بزنید و طبق مراحل زیر ثبت نام خود را تکمیل کنید.

نکته: در صورتی که برنامه از شما اجازه دسترسی به لوکیشن را در خواست کرد، آن را تایید نمایید.

6) قدم اول برای ثبت نام انتخاب کشور یا Region است. کشوری که در این بخش انتخاب می کنید، نباید ایران باشد. به عنوان مثال ما United States را انتخاب کردیم.

7) بعد از انتخاب کشور نوبت به وارد کردن ایمیل و رمز عبور می رسد. در بخش بالا ایمیل خود را وارد نمایید و سپس روی Send verification Code ضربه بزنید. حال یک کد برای ایمیل شما ارسال می شود که باید آن را در اپلیکیشن وارد کنید.

8) اکنون گزینه Next Step را انتخاب کنید تا ایمیل شما تایید شود.

9) پس از تایید ایمیل نوبت به وارد کردن رمز عبور می رسد. حال رمز عبور مورد نظر خود را وارد نمایید و روی Complete Registration ضربه بزنید.

10) در این مرحله از راه اندازی ساعت هوشمند میبرو لایت شما باید اطلاعات تکمیلی همانند سن، قد و وزن خود را وارد نمایید.

11) پس از وارد کردن اطلاعات بالا یک صفحه نو برای شما نمایش داده می شود تا این برنامه به برخی از امکانات گوشی موبایل شما در راستای عملکرد بهتر دسترسی داشته باشد. پس شما با این دسترسی ها همانند تصویر زیر موافقت کنید.

12) اکنون از صفحه Home بر روی Add Device کلیک کرده و مدل ساعت خود را انتخاب نمایید.

13) سپس نام ساعت خود را از لیست موجود انتخاب کنید تا فرایند Pairing آغاز شود.

14) به محض وصل شدن ساعت میبرو به گوشی موبایل شما یک پیام با عنوان Successfully Paired دریافت خواهید کرد.

15) در نهایت پیشنهاد می کنیم که اگر با پیام New Version Update روبرو شدید، روی گزینه Update ضربه بزنید تا دستگاه شما بروزرسانی شود. به همین راحتی!

چگونه ساعت هوشمند میبرو لایت را شارژ کنیم؟

یکی از مهم ترین موارد پس از راه اندازی ساعت هوشمند میبرو لایت، شارژ کردن آن است. انجام این کار بسیار آسان است. همانند تصویر بالا یک کابل شارژ مغناطیسی در جعبه ساعت شما واقع شده است. تنها نیاز است که شما یک سر کابل را به آداپتور و برق و سر گرد آن را به زیر ساعت بچسبانید.

در واقع به دلیل ظرفیت 230 میلی آمپری ساعت، بهتر است کابل به آداپتور (یک یا دو آمپر) متصل شود. همچنین دقت داشته باشید در صورتی که ساعت شارژ نشد، باید چک کنید که ساعت به درستی روی شارژر قرار گرفته یا نه. همچنین از تمیز بودن شارژر اطمینان حاصل کنید.

مراحل عیب یابی روشن نشدن ساعت هوشمند میبرو لایت

در این بخش از مطلب قصد داریم که تمامی دلایل روشن نشدن دستگاه را بررسی کنیم و برای هر یک تا حد امکان یک راه حل پیشنهاد دهیم. پس اگر دستگاه شما برای راه اندازی روشن نشد، مراحل زیر را یک به یک دنبال کنید. این مراحل و دلایل عبارتند از:

1) ساعت خود را ریست کنید

اولین راهی که می تواند منجر به روشن شدن دستگاه شما شود، ریست کردن آن است. برای انجام این کار دکمه پاور ساعت را به مدت 10 ثانیه فشار دهید.

2) ساعت خود را شارژ کنید

احتمال دارد که دستگاه شما شارژ نداشته باشد. پس کابل شارژ را به ساعت وصل و آداپتور را به پریز برق متصل نمایید. در هنگام شارژ، ساعت را در جای درست قرار دهید و اجازه دهید که به مدت حداقل 30 دقیقه در شارژ بماند و سپس برای روشن کردن دوباره آن تلاش کنید.

3) شارژر دستگاه ایراد دارد

شارژر دستگاه خود را از نظر ظاهری با دقت بررسی کنید که ایرادی نداشته باشد.

4) پریز برق مشکل دارد

در برخی موارد مشاهده شده که یک پریز برق مشکل دارد و عملیات شارژ دستگاه را با مشکل روبرو می کند. در نتیجه شارژر را به یک پریز دیگر وصل کنید تا شاید دستگاه شارژ شود.

5) مسدود شدن سوکت شارژر

گاهی اوقات گرد و غبار و یا آلودگی های کوچک دیگر باعث می شوند که اتصال بین ساعت و شارژر برقرار نشود. برای رفع این مشکل سوکت روی شارژر را با یک پارچه خشک تمیز کنید.

6) انواع شکستگی

هرگونه آسیب ظاهری روی ساعت هوشمند و یا حتی شارژر باعث می شود که ساعت به درستی شارژ نشود و در نهایت روشن نشود.

7) دکمه پاور کار نمی کند

اگر تمام موارد بالا را چک کرده اید و باز هم ساعت شما روشن نمی شود، دستگاه را برای بخش گارانتی خبرنگاران سرویس ارسال کنید.

جمع بندی

هدف ما در این مطلب در وهله اول کمک به افرادی بود که دوست دارند ساعت هوشمند میبرو لایت را بخرند. سپس به سراغ خریدران این کالای محبوب رفتیم و نحوه راه اندازی ساعت هوشمند میبرو لایت را به صورت قدم به قدم آموزش دادیم. همچنین به صورت کاملا خلاصه، نحوه شارژ کردن این کالا را بررسی کردیم. در نهایت نیز به سراغ مراحل عیب یابی این دستگاه رفتیم و برخی از دلایل روشن نشدن این ساعت را به شما معرفی کردیم. حال شما می توانید با کمک دکمه زیر انواع ساعت های هوشمند از برندهای مختلف را مشاهده کنید و در صورت نیاز به سراغ خرید یکی از آن ها بروید.

سوالات متدوال

آیا می توانیم فرآیند راه اندازی ساعت هوشمند میبرو لایت را خودمان انجام دهیم؟

قطعا بله. برای انجام این کار شما به کمک افراد دیگر نیازی ندارید و باید حدود 15 مرحله را طی کنید که نهایتا 20 دقیقه از شما زمان می گیرد.

چگونه می توانیم دلیل روشن نشدن دستگاه خود را پیدا کنیم؟

عیب یابی این ساعت هوشمند شامل هفت مرحله است. در بسکمک از موارد اگر افراد این 7 مورد را بررسی کنند، دستگاه روشن می شود. با این وجود اگر پس از چک کردن این موارد باز هم دستگاه روشن نشد، باید به سراغ گارانتی کالای خود بروید.

آیا برای اتصال ساعت با گوشی موبایل به اپلیکیشن خاصی نیاز داریم؟

بله. این ساعت اپلیکیشن مخصوص خود را که Mibro Fit نام دارد، برای گوشی های اندرویدی و آیفون در اختیار کاربران خود قرار داده است.

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 20 فروردین 1402 بروزرسانی: 20 فروردین 1402 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2355

به "راهنمای راه اندازی اولیه و رفع مسائل ساعت هوشمند میبرو لایت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "راهنمای راه اندازی اولیه و رفع مسائل ساعت هوشمند میبرو لایت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید