دو سال از مسابقات تدارکاتی دور بودیم

به گزارش گردشیا، به گزارش خبرنگاران و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، مسابقات فوتسال قهرمانی قاره به میزبانی تایلند و با حضور تیم های ایران، تایلند، لیتوانی، ازبکستان، مصر، تاجیکستان، موزامبیک و کوزوو از 3 تا 8 مرداد ماه سال جاری برگزار می شود که محمد ناظم الشریعه، سرمربی تیم ملی فوتسال در این خصوص گفت: مدت هاست با کشور تایلند در خصوص برگزاری این تورنمنت به بررسی می پردازیم. پیش از این زمانی که برای برگزاری این تورنمنت در نظر گرفته شده بود با مسابقات لیگ و برنامه های ما همخوانی نداشت، اما خوشبختانه اکنون تاریخ بازی ها به گونه ای شده که می توانیم با تیم های فوق به رقابت بپردازیم.

دو سال از مسابقات تدارکاتی دور بودیم

وی ادامه داد: با توجه به دوری 2 ساله از میادین بین المللی، شرکت در این مسابقات به سود ما خواهد بود. چرا که بازیکنان در شرایط مسابقه قرار می گیرند و محک مناسبی می خورند. در واقع این دیدارها بیشتر جنبه تدارکاتی برای ما خواهد داشت چرا که باعث می شود کادر فنی به نکات ضعف و قوت تیم پی ببرد و برنامه ریزی دقیق تری برای جام جهانی فوتسال داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: ما دو سال از گردونه مسابقات تدارکاتی دور بوده ایم. حضور در این بازی ها با توجه به اینکه شرایط مناسبی (از لحاظ مسابقات تدارکاتی) نداریم، بسیار مطلوب است. پیش از این برنامه ریزی مدونی برای برگزاری اردوها و بازی های محبت آمیز داشتیم، اما باید قبول کنیم که شرایط کرونا باعث شد تا از تمرین و بازی محبت آمیز دور باشیم. هر چند که تمرینات در حال برگزاری است اما برگزاری یک مسابقه محبت آمیز برابری می کند با 10 جلسه تمرین. بر همین اساس سفر به تایلند و رقابت با 7 تیم حاضر در مسابقات فوتسال قهرمانی قاره باعث می شود تیم در شرایط خوبی قرار بگیرد.

ناظم الشریعه ادامه داد: در این تورنمنت تیم های اروپایی، آسیایی و آفریقایی حضور دارند و این موضوع کمک خوبی به ما می کند. قرار است بین 14 تا 16 بازیکن را به تایلند اعزام کنیم تا ارزیابی دقیق تری از بازیکنان داشته باشیم.

تیم ملی فوتسال الف و ب طی روزهای آینده یک بازی محبت آمیز در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال برگزار خواهند کرد.

سرمربی تیم فوتسال در این خصوص گفت: برای شبیه سازی مسابقات در تورنمنت تایلند، این دیدار را در نظر گرفتیم تا بازیکنان از لحاظ ذهنی و جسمانی به یک آمادگی نسبی برسند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 10 مرداد 1400 بروزرسانی: 10 مرداد 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1863

به "دو سال از مسابقات تدارکاتی دور بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو سال از مسابقات تدارکاتی دور بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید