درگزنی: نیوزیلند را دست کم گرفته بودیم، برابر ویتنام از پیش بازنده نیستیم

به گزارش گردشیا، بازیکن سرعتی تیم ملی بانوان زیر 23 سال کشورمان گفت: ما نیوزیلند را دست کم گرفته بودیم این در حالی است که آنها برای شکست تیم ایران خود را آماده نموده بودند.

درگزنی: نیوزیلند را دست کم گرفته بودیم، برابر ویتنام از پیش بازنده نیستیم

سفر به دل زیباترین منطقه آسیا را با تور ویتنام تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از تایلند، تهمینه درگزنی گفت: بازی برابر تیم نیوزیلند را خیلی سخت تصور نمی کردم. اما زمانی که بازی را آغاز کردیم متوجه شدم که آنها با برنامه برابر تیم ما قرار گرفته اند وبه هیچ وجه تیم دست وپا بسته ای نیستند.

وی ادامه داد: در طول بازی نوسان داشتیم و اشتباهات فردی ما زیاد بود. اما دفاع ما دربازی امروز(دوشنبه) خوب بود.

بازیکن سرعتی تیم ایران اضافه نمود: ما با هدف برد به زمین آمده بودیم. اما فکر می کردیم با اختلاف امتیاز بتوانیم برنده این دیدار باشیم. زمانی که بازی آغاز شد متوجه شدیم که نباید این تیم را دست کم می گرفتیم.

درگزنی گفت: در ست اول از خودم خیلی راضی نبودم. اما در ست دوم وسوم شرایط بهتری در زمین داشتم و خداروشکر می کنم که توانستیم به مرحله بعد صعود کنیم.

وی یادآور شد: بازی بعدی ما برابر ویتنام است. بازی این تیم را دیدم. تیم بسیار قوی است. بازیکنان این تیم در زمین خوش فکر هستند و از سرعت بالایی برخوردارند. اما به اعتقاد من نباید از حالا خود را بازنده بدانیم. این تصورات و پیش بینی های احتمالی روی نحوه بازی تیم تاثیرمی گذارد. اگر بازی خودمان را به دور از استرس ارائه کنیم این توانایی را داریم که از سد ویتنام بگذریم.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 427

به "درگزنی: نیوزیلند را دست کم گرفته بودیم، برابر ویتنام از پیش بازنده نیستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درگزنی: نیوزیلند را دست کم گرفته بودیم، برابر ویتنام از پیش بازنده نیستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید