خودروهای دارای وکالتنامه چگونه کارت سوخت بگیرند؟

به گزارش گردشیا، تعدادی از رانندگان کشور از نحوه دریافت کارت سوخت برای خودروهایی که به نام آن ها نیست، اما وکالتنامه درخصوص آن ها در اختیارشان هست پرس و جو می کنند.

خودروهای دارای وکالتنامه چگونه کارت سوخت بگیرند؟

به گزارش خبرنگاران به نقل از بانک اول، با گذشت چندین روز از آغاز سهمیه بندی بنزین و الزام استفاده از کارت سوخت در هر بار سوختگیری، سوالات مختلفی در خصوص استفاده و دریافت کارت سوخت پرسیده شده است.

طبق آخرین آمار از شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کمتر از 250 هزار کارت سوخت در دست صدور باقی مانده است که به گفته امیر وکیل زاده مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی روزانه 40 هزار کارت صادر می شود.

  • کسانی که کارت سوخت ندارند بخوانند

همچنین تعدادی بالغ بر 700 هزار کارت سوخت در باجه های پستی باقی مانده است که به متقاضیان از طریق پیامک ابلاغ و تحویل داده خواهد شد.

پیروی سوال یکی از مخاطبان مبنی بر اینکه اگر فردی خودرو به نام خود نداشته اما خودروی فرد دیگری با مالکیت در اختیار وی قرار گرفته باشد چگونه می تواند نسبت به دریافت کارت سوخت اقدام کند؟

یک مقام مسئول در شرکت پخش فرآورده های نفتی ایران در پاسخ به این سوال، میگوید: برای اینکه افراد با وکالت نامه تام الاختیار جهت دریافت کارت سوخت خودرویی با نام غیر اقدام کنند، فقط در دفاتر خدمات مشترکان می توانند با وجود سند وکالت ثبت نام و نسبت به دریافت کارت سوخت اقدام کنند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 706

به "خودروهای دارای وکالتنامه چگونه کارت سوخت بگیرند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خودروهای دارای وکالتنامه چگونه کارت سوخت بگیرند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید