تور ارزان یونان: خرید در میکونوس یونان، راهنمای خرید و مراکز تجاری

به گزارش گردشیا، میکونوس یک بهشت واقعی برای علاقه مندان به خرید است. در کوچه پس کوچه ها و خیابان های باریک میکونوس، فروشگاه های مدرن و بوتیک های جذابی وجود دارد که محصولاتی خاص و متفاوت عرضه می نمایند و به غیر از محصولات خاص، دکوراسیون منحصربه فرد آن ها، توجه هر گردشگری را جلب می نماید.

تور ارزان یونان: خرید در میکونوس یونان، راهنمای خرید و مراکز تجاری

سفر با تور ارزان یونان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید و شهرهای سانتورینی، آتن و میکونوس را ببینید.

میکونوس در یونان و در استان اژه جنوبی نهاده شده است. این شهر اروپایی با جزیره های تینوس (Tinos)، سیروس، پاروس و ناکسوس (Naxos) همسایه است. خانه های سفید و آبی، و سواحل این شهر تورهای میکونوس را به یکی از جالب ترین تجربه های توریستی تبدیل نموده اند.

خیابان ها و کوچه های سنگ فرش شده میکونوس، یک هزارتوی مجذوب نماینده است که در گوشه و کنار آن بوتیک های خاصی دیده می گردد. از گشت و گذار و گم شدن در این هزارتو، نترسید. حتی در دنج ترین گوشه های آن، بوتیک ها و مغازه هایی خواهید دید که تحسین تان را برمی انگیزد. گاهی در گوشه ای دنج، در چند قدمی از یک خیابان شلوغ، مغازه، بوتیک و فروشگاهی پیدا می کنید که ساعت ها غرق تماشای محصولات آن می شوید. در واقع امروزه خرید در میکونوس به یک ماجراجویی شگفت انگیز تبدیل شده و صرفا به خرید کردن محصولات معین، محدود نمی گردد. با صبر و حوصله و کمی ماجاجویی می توانید هر آنچه که احتیاج دارید، با بهترین کیفیت و قیمت و با طرح های خاص و تک، پیدا کنید.

به غیر از محصولات وارداتی، در این فروشگاه ها بهترین برندهای بین المللی، نوترین تولیدات خود را عرضه می نمایند. بهترین صنایع دستی و سوغات بومی نیز در بوتیک های شیک و خاص میکونوس عرضه می گردد. در هر صورت هر آنچه که احتیاج داشته باشید، پیدا می گردد و اینکه چه محصولی را پیدا کنید و بخرید به خود شما بستگی دارد.

هم محصولات مقرون به صرفه و بومی پیدا می گردد و هم محصولات گران که حتی برای ثروتمندترین مسافران هم گران است. حتی اگر قصد خرید کردن هم نداشته باشید، فرصت گشت وگذار در بین این بوتیک های مجذوب نماینده را نباید از دست بدهید.

برای هر سلیقه و بودجه ای، در میکونوس چیزی برای خرید پیدا می گردد. اوت لت هایی که محصولات مد عرضه می نمایند، لباس های مقرون به صرفه تابستانی و ساحلی گرفته تا زیورآلات خاص و مدرنی که شبیه آن را هیچ جای دیگر جهان پیدا نمی کنید. علاوه بر این ها، میکونوس گالری های هنری فراوانی دارد که از آن ها می توانید بهترین آثار هنری حاصل کوشش هنرمندان بومی را بخرید. در حقیقت خرید در میکونوس فقط جنبه تجاری ندارد و یک سرگرمی مجذوب نماینده و سرگرم نماینده است.

بیشتر مغازه ها در خیابان های باریک و سفیدرنگ مرکز قرار دارند. معمولا هر روز باز هستند و از صبح تا دیروقت فعالیت می نمایند. فروشگاه های برند در کنار مغازه های کوچک محلی قرار دارند و تضادی جالب ایجاد نموده اند.

میکونوس غیر از فروشگاه و مغازه های کوچک و بزرگ، تعدادی مرکز تجاری و بوتیک بزرگ هم دارد که در ادامه آن ها را معرفی می کنیم.

مای مال میکونوس (MyMall Mykonos)

مای مال میکونوس در یک موقعیت جغرافیایی عالی نهاده شده است و فقط سه دقیقه تا Chora فاصله دارد. این مرکز خرید نو، میزبان تعدادی از کسب وکارهای منحصربه فرد است و بهترین ها را زیر یک سقف، گرد هم آورده است. طراحی مدرن این مجموعه با معماری خاص محلی این منطقه ترکیب شده و محیطی مجذوب نماینده و تماشای ایجاد نموده است که غیر از خرید کردن و استفاده از امکانات تجاری آن، از تماشا فضای اطراف نیز لذت می برید. دوازده فروشگاه و دفتر در سه ساختمان مجزای این مجموعه قرار دارند. استفاده از متریال های مدرن در طراحی دکوراسیون داخلی و دسترسی راحت به بسیاری از منطقه ها توریستی، از ویژگی های خاص این مرکز تجاری است. این فضای مدرن و شیک بعد از طراحی و ساخت به سرعت مورد توجه برندهای مشهور نهاده شد و این برندها، این مرکز تجاری را برای ارائه خدمات و محصولات خود انتخاب کردند.

ساعت کار این مجموعه هر روز از ساعت 9 صبح تا 10 شب است.

بوتیک LN boutique Mykonos

این بوتیک مدرن، فروشگاهی فوق العاده برای ارائه محصولات چند برند مشهور و باکیفیت است. بهترین لباس های ساحلی، کیف های مخصوص با طراحی های خاص و لباس های مجذوب نماینده با طرح های سنتی در این فروشگاه عرضه می گردد که مشتریان خاصی دارد.

نمایندگی Hondos Center

یکی از بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای محصولات آرایشی و زیبایی در بازارهای اروپایی، مجموعه Hondos Center است که از سال 1967 فعالیت می نماید و وقتی صحبت از خرید محصولات زیبایی باشد، جزو اولین برندهایی است که به فکر می رسد. علاوه بر لوازم آرایشی و محصولات زیبایی، در زمینه مد و پوشاک نیز فعالیت می نماید. این مجموعه در طول سال، تخفیف ها و حراج های قابل ملاحظه ای دارد که به وسیله آن ها می توانید بهترین محصولات مراقبت پوست و لوازم آرایشی را با تخفیف های قابل توجهی بخرید و از کیفیت عالی و قیمت مناسب آن ها بهره مند شوید.

یکی از شعبه های این مجموعه اخیرا در میکونوس فعالیت می نماید. این شعبه، کاملا به روز است و جهانیی از محصولات زیبایی را به مشتریان خود عرضه می نماید. در این دپارتمان استور می توانید ساعت ها وقت بگذرانید و تک تک محصولات را آنالیز کنید و در نهایت آنچه که احتیاج دارید پیدا کنید.

در این مجموعه، انواع محصولات آرایشی و مراقبت از پوست، انواع عطر و حتی انواع پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه عرضه می گردد. از دیگر محصولاتی که می توانید از این فروشگاه بخرید می توان به زیورآلات خاص، اکسسوری و متعلقات مد و حتی لوازم خانگی اشاره نمود.

این فروشگاه در طول سال باز است و هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب فعالیت می نماید.

بوتیک سفورا (Sephora)

برند لوزام آرایشی سفورا در سراسر جهان شناخته شده است و احتیاجی به معرفی ندارد. این مجموعه در 29 کشور نمایندگی دارد و دارای بیش از 1600 فروشگاه در گوشه و کنار جهان است و یکی از بهترین برندها در زمینه لوازم آرایشی و محصولات زیبایی است. یکی از ویژگی های این برند این است که محصولاتی بسیار باکیفیت را با قیمت های معقول در اختیار مشتریان می گذارد، در واقع نسبت به برندهای دیگر، با توجه به پولی که پرداخت می کنید، محصول باکیفیت تری در اختیار دارید.

در این فروشگاه می توانید بهترین محصولات زیبایی و بهداشتی را از شامپو بدن گرفته تا لوسیون بدن و لوازم آرایش صورت را بخرید.

در فروشگاه سفورای میکونوس همه محصولات نو این برند در کنار سایر برندهای مشهور لوازم آرایشی و حتی لوازم آرایشی و بهداشتی کره ای عرضه می گردد. در این فروشگاه، مشتری همیشه مقدم است. تنوع محصولات به قدری است که به هیچ عنوان احساس محدودیت نمی کنید و هر آنچه که احتیاج داشته باشید، از بهترین برندها و با بهترین کیفیت پیدا می گردد.

فروشگاه لویی ویتون (Louis Vuitton)

این برند مشهور فرانسوی در میکونوس نمایندگی دارد. بوتیک مجذوب نماینده لویی ویتون در میکونوس، خاص ترین تولیدات این برندها را عرضه می نماید و یک بهشت واقعی برای دوستداران مد است. این فروشگاه فصل تابستان هر روز از ساعت 10 صبح تا 12 شب فعالیت می نماید. این فروشگاه همیشه به روز است و نوترین و آخرین حصولات این برند را عرضه می نماید. کارکنان این بوتیک، بسیار مودب هستند، رفتاری محبت آمیز دارند و آماده پاسخکویی به مشتریان هستند.

منبع: کجارو / greece-is.com / greekguide.com / deliades.com
انتشار: 7 اسفند 1400 بروزرسانی: 7 اسفند 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2098

به "تور ارزان یونان: خرید در میکونوس یونان، راهنمای خرید و مراکز تجاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان یونان: خرید در میکونوس یونان، راهنمای خرید و مراکز تجاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید