خبرنگاران 6 طرح بازآفرینی شهری در همدان شروع شد

به گزارش گردشیا، همدان- خبرنگاران- مدیرکل راه و شهرسازی همدان گفت: 6 طرح بازآفرینی شهری در این استان با اعتبار 2 میلیارد و 690 میلیون تومان شروع شده است.

خبرنگاران 6 طرح بازآفرینی شهری در همدان شروع شد

داریوش حسینی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: در شهرستان ملایر طرح بهسازی فاضلاب در راستای افزایش کیفیت سطح زندگی اهالی محل و یاری به دستگاه های خدمات رسان با اعتبار 350 میلیون تومان در مرحله انعقاد قرارداد با پیمانکار است.

وی اضافه کرد: همچنین در شهرستان نهاوند طرح آسفالت محله جوادیه با اعتبار 800 میلیون تومان برای یاری به بهسازی و نوسازی محلات هدف بازآفرینی در چارچوب افزایش کیفیت زندگی اهالی شروع به کار می نماید.

مدیرکل راه و شهرسازی همدان ادامه داد: در این شهرستان به منظور ساماندهی مسیل اصلی شهر از محل تبصره 18 مبلغ 540 میلیون تومان به عنوان یاری به شهرداری پرداخت شد که امید است باعث افزایش ایمنی ساکنان محل گردد.

حسینی ادامه داد: احیا، بهسازی و نوسازی محله مرکزی فامنین با اعتبار 250 میلیون تومان، ساخت فضای تفریحی ورزشی با اعتبار 250 میلیون تومان در شهرستان کبودراهنگ و نوسازی و بهسازی محله مرکزی تویسرکان با اعتبار 500 میلیون تومان نیز شروع شده است.

بازآفرینی شهری سیاستی جامع و یکپارچه برای حل مسائل شهرها است به نحوی که منجر به ارتقای شاخص های زیست پذیری و کیفیت زندگی شهروندان می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1346

به "خبرنگاران 6 طرح بازآفرینی شهری در همدان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 6 طرح بازآفرینی شهری در همدان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید