خبرنگاران ترامپ اعلام شرایط اضطراری در آمریکا را آنالیز می نماید

به گزارش گردشیا، تهران - خبرنگاران - در پی بالا دریافت پیامدهای ناشی از شیوع ویروس کرونا، دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریا مشغول آنالیز اعلام شرایط اضطراری در این کشور است.

خبرنگاران ترامپ اعلام شرایط اضطراری در آمریکا را آنالیز می نماید

رئیس جمهوری آمریکا در حاشیه ملاقات با نخست وزیر ایرلند در کاخ سفید به خبرنگاران گفت که در پی شیوع ویروس کرونا اعلام شرایط اضطراری را آنالیز می نماید.

به گزارش تارنمای هیل، اعلام شرایط اضطراری موجب آزادسازی منابع بیشتر برای مبارزه با بیماری کووید 19 می گردد.

ترامپ دیروز (22 اسفند) اضافه کرد که تاریخ امضای اعلام شرایط اضطراری را به طور قطع معین نکرده است.

به نوشته هیل، رئیس جمهوری آمریکا می تواند طبق قانون استافورد شرایط اضطراری ملی اعلام کند که این امر سازمان مدیریت اضطراری فدرال را قادر خواهد ساخت تا برای مبارزه با ویروس کرونا از منابع بیشتری برخوردار گردد.

رئیس جمهوری آمریکا پیشتر شیوع ویروس کرونا در این کشور را ناشی از مسافران ورودی از اروپا دانسته و گفته بود: ورود تمام مسافران از اروپا به آمریکا به استثنای انگلیس برای مدت 30 روز ممنوع می گردد.

از دی ماه که ویروس کرونا در چین شیوع پیدا کرد، در 128 کشور تا به امروز بیش از 135 هزار نفر به این ویروس مبتلا شده، نزدیک به 5 هزار تن جان باخته و بیش از 70 هزار بیمار نیز بهبود یافته اند.

در آمریکا نیز آزمایش کرونای بعضی از مقام ها مثبت اعلام شده و بازارهای اقتصادی این کشور نیز دستخوش افت شدید شده اند. تا به امروز بیش از یک هزار و هفتصد آمریکایی به این بیماری مبتلا شده اند که از این میان 31 تن بهبود یافته و 41 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

https://thehill.com/homenews/administration/487243-trump-weighing-potential-emergency-declaration-for-coronavirus?-twitter-impression=true&-twitter-impression=true&-twitter-impression=true

منبع: ایرنا
انتشار: 11 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1001

به "خبرنگاران ترامپ اعلام شرایط اضطراری در آمریکا را آنالیز می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ترامپ اعلام شرایط اضطراری در آمریکا را آنالیز می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید