حمایت گواردیولا از آرتتا

به گزارش گردشیا، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی از سرمربی کنونی آرسنال که زمانی دستیارش بود، حمایت کرد.

حمایت گواردیولا از آرتتا

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال آرسنال شروع خوبی در فصل جاری لیگ برتر انگلیس نداشته و در 12 بازی که تا به امروز در این رقابت ها انجام داده، تنها چهار برد و یک تساوی کسب کرده و در هفت بازی هم تن به شکست داده است. همین شروع بعد و قرار دریافت توپچی های لندن در رده پانزدهم جدول رده بندی لیگ برتر انگلیس، زمزمه احتمال اخراج میکل آرتتا را برسر زبان ها انداخته است اما پپ گواردیولا از دستیار پیشین خود حمایت کرد.

پپ گواردیولا که شاگردانش امشب (سه شنبه) در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر انگلیس پذیرای وست برومویچ هستند، در کنفرانس خبری پیش از این بازی در حمایت از دستیار پیشین خود گفت: آرسنال در چند سال آینده، مربی بهتری نسبت به آرتتا برای هدایت این تیم نخواهد داشت. نیازی به حمایت من نیست، میکل حمایت لازم را دارد و خودش هم این را می داند. آرتتا یکی از بهترین مربیانی است که تا به امروز با آنها کار کرده ام و مستقیماً شخصیت، تعهد و عشقش به آرسنال را دیده ام. اطمینان دارم که میکل اوضاع را تغییر خواهد داد و همان کاری را خواهد کرد که همه انتظارش را دارند.

سرمربی اسپانیایی منچسترسیتی شرح داد: گاهی اوقات وقتی باشگاهی در دوره خوبی به سر نمی برد، نیاز به زمان دارد. این را هم می دانم که در این جهان برخی فکر می کنند که نیاز به زمان نیست، اما اگر من جای هیئت مدیره باشگاه آرسنال بودم، نسبت به ظرفیت و توانایی آرتتا تردیدی نمی کردم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 28 دی 1399 بروزرسانی: 28 دی 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1500

به "حمایت گواردیولا از آرتتا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمایت گواردیولا از آرتتا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید