حلقه گمشده پرسپولیس در خط دفاعی

به گزارش گردشیا، علی نعمتی، بازیکنی که پیش تر نیز مد نظر برانکو قرار گرفته بود و برانکو کوشش زیادی برای او جذب او کرد، اما علی نعمتی نتوانست پرسپولیسی گردد. پس از چند فصل تاخیر، در زمان سرمربیگری یحیی گل محمدی و در ابتدای این فصل بالاخره علی نعمتی پرسپولیسی شد. نعمتی که این بار برای سرخپوش شدن عزم خود را جزم نموده و پیش از شروع لیگ بیست و یکم، شخصا مبلغ رضایتنامه اش را به باشگاه پدیده پرداخت نموده بود تا پرسپولیسی گردد، درنهایت یک بار دیگر شاگرد یحیی شد و پس از غیبت در چند هفته ابتدایی راه به ترکیب اصلی را پیدا کرد و خوش درخشید.

حلقه گمشده پرسپولیس در خط دفاعی

نعمتی از هفته چهارم و ملاقات مقابل گل گهر در استادیوم آزادی فیکس شد و در این ملاقات به عنوان یکی از سه مدافع پرسپولیس در سیستم نو به میدان رفت. عملکرد شماره 6 سرخ ها به میزان ای قابل قبول بود که در ترکیب اصلی ماند و جانشین سیدجلال حسینی شد.

حالا طی چند هفته اخیر او همراه فرشاد فرجی زوج میانی خط دفاعی پرسپولیس در آرایش2-2-4 را تشکیل داده و پیروز عمل نموده اند. به هرحال پس از جدایی کنعانی زادگان، غیبت او در خط دفاعی کاملا به چشم می آمد و به نظر می رسد نعمتی به خوبی جای او را پر نموده و به قول معروف حلقه گمشده سرخ ها در فاز دفاعی بوده است. هرچند نعمتی هنوز تا رسیدن به کیفیت بازیسازی کنعانی زادگان در خط دفاعی فاصله دارد.

به تمام این ها نباید نقش تاثیر گذار و غیر قابل انکار کامیابی نیا را نیز افزود که با اضافه شدن به ترکیب پرسپولیس، حمایت خوبی از خط دفاعی داشته و باعث شده پرسپولیس پیروز گردد در بازی های اخیر کلین شیت کند.

طرفداری

منبع: فرارو
انتشار: 23 دی 1400 بروزرسانی: 23 دی 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2049

به "حلقه گمشده پرسپولیس در خط دفاعی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حلقه گمشده پرسپولیس در خط دفاعی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید