تلفن هوشمند HTC Exodus که می تواند ارز دیجیتال استخراج کند

به گزارش گردشیا، پس از معرفی گوشی موبایل HTC Exodus، این تلفن هوشمند به زودی برنامه مخصوص خود برای استخراج ارز دیجیتال را دریافت خواهد کرد و به دارندگان آن اجازه می دهد تا در صورت متصل یا غیرمتصل بودن بتوانند ارز Monero Crypto استخراج کنند. برنامه DeMiner که توسط Midas Labs طراحی شده است، در اواسط سال 2020 ارائه می شود.

تلفن هوشمند HTC Exodus که می تواند ارز دیجیتال استخراج کند

به گفته Midas Labs، یک تلفن هوشمند HTC Exodus 1S باید بتواند روزانه 0.0038 مونرو استخراج کند که این میزان گوشی را به یک دستگاه پولسازی تبدیل نمی کند. در واقع با این میزان استخراج، دارندگان آن قادر خواهند بود تا سالانه مبلغ 1.387 مونرو را استخراج کنند که 170 سال طول می کشد تا بتوان با گوشی Exodus 1S مبلغ 237 دلار هزینه اصلی گوشی را استخراج کرد.

با این حال افرادی که این گوشی را خریداری می کنند قصد دارند تا هنگام استفاده از تلفن خود و یا شارژ شدن دستگاه کمی ارز دیجیتال استخراج کنند و به عنوان یک سرمایه گذاری به آن نگاه نمی کنند. آنچه که از دیدگاه Midas Labs اهمیت دارد، پردازنده کارآمد یک گوشی هوشمند است که با مصرف کم انرژی بتواند استخراج را انجام دهد. به گفته آنها یک لپ تاپ میتوان 0.06 مونرو در روز استخراج کند اما در طی این فرایند میزان 0.156 دلار انرژی مصرف می کند.

یک اصل فلسفی در تبدیل گوشی های هوشمند به دستگاه های استخراج کننده وجود دارد که می تواند به یک شبکه بزرگتر و غیرمتمرکز تر منجرب شود. به گفته HTC، رمز ارزها تحت سلطه استخراج کننده های بزرگ است، به همین دلیل موثرترین راه برای از بین بردن این مشکل، ایجاد دسترسی از طریق تلفن های همراه است.

theverge.com

2121

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 15 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1169

به "تلفن هوشمند HTC Exodus که می تواند ارز دیجیتال استخراج کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلفن هوشمند HTC Exodus که می تواند ارز دیجیتال استخراج کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید