ترافیک یک طرفه؛ توصیف AFC از نقل وانتقالات تراکتور

به گزارش گردشیا، در شرایطی که تراکتور 12 بازیکن خود را نسبت به فصل گذشته از دست داده و تنها سه بازیکن امید خود را جذب نموده، سایت AFC این شرایط را به ترافیکی یکطرفه تشبیه کرد.

ترافیک یک طرفه؛ توصیف AFC از نقل وانتقالات تراکتور

به گزارش خبرنگاران، در آستانه برگزاری دیدارهای دور یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا 2021، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) نگاهی به بازیکنان ورودی و خروجی تیم های حاضر در این مرحله از مسابقات داشت.

AFC درخصوص سرخابی های مرکز نوشت: تغییرات زیادی در ترکیب ابتدایی استقلال ایجاد شده و با پیوستن مهدی قایدی به شباب الاهلی، محمد زبیر نیک نفس، بزرگترین بازیکن ورودی استقلال است. پرسپولیس هم مانند رقیب همشهری، چند ستاره خود از جمله کاپیتان احمد نوراللهی را از دست داد. او به شباب الاهلی منتقل شد و حسین کنعانی زادگان به الاهلی قطر رفت. رضا دهقانی از سپاهان هم جای شهریار مغانلو را گرفت.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا بعلاوه با اشاره به جدایی محمدرضا خانزاده، مسعود شجاعی، حمید بوحمدان، مهدی تیکدری، میثم تیموری، اشکان دژاگه، مهدی حقیقت، حبیب فرعباسی، میلاد فخرالدینی، عرفان سیدی، پیمان کشاورز و محمد قادری از تراکتور نوشت: تراکتور در ترافیکی یکطرفه، 12 بازیکن از جمله مسعود شجاعی و اشکان دژاگه را از دست داد. هر سه ورودی تراکتور (سعید ایرانخواه، سعید کریم آذر و بهزاد سلامی) از تیم زیر 21 سال این تیم آمده اند.

در بخشی از این گزارش در خصوص شرایط رقبای نمایندگان کشورمان آمده است: الهلال به سختی از مرحله گروهی عبور کرد، اما تیم خود را با افزودن فوق ستاره هایی چون ماتیوس پریرا و موسی مارگا از وست برومویچ و پورو تقویت کرد. استقلال تاجیکستان هم به خوبی آماده اولین حضورش در مرحله حذفی لیگ قهرمانان شده و دالر ایمومنزروف از FC دوشنبه و پتار پاتف بلغارستانی را جذب نموده است.

اگر تراکتور در پی جوانگرایی است، النصر در نقل وانتقالات نویدبخش خود بازیکنان باتجربه ای به خدمت گرفته است. اندرسون تالیسکا از گوانجو و وینسنت ابوبکر از بشیکتاش به النصر آمده اند و دوره قرضی حضور جلال الدین ماشاریپوف در شباب الاهلی به خاتمه رسیده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 21 شهریور 1400 بروزرسانی: 21 شهریور 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1914

به "ترافیک یک طرفه؛ توصیف AFC از نقل وانتقالات تراکتور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترافیک یک طرفه؛ توصیف AFC از نقل وانتقالات تراکتور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید