بوی کباب بناب در نمایشگاه بین المللی تهران می پیچد

به گزارش گردشیا، خبرنگاران: دبیرخانه کباب بناب به دعوت استانداری آذربایجان شرقی در پنجمین نمایشگاه توانمندی ها و ظرفیت های روستایی کشور، از 12 تا 18 مهر ماه با هدف برندسازی، با ایجاد غرفه پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود

بوی کباب بناب در نمایشگاه بین المللی تهران می پیچد

خبرنگار : ناصر غلامی هوجقان : دبیرخانه کباب بناب به دعوت استانداری آذربایجان شرقی در پنجمین نمایشگاه توانمندی ها و ظرفیت های روستایی کشور، از 12 تا 18 مهر ماه با هدف برندسازی، با ایجاد غرفه پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

به گزارش خبرنگاران ، شرکت در جشنواره ها و نمایشگاه ها عمده هدف این دبیرخانه جهت برند سازی و شناساندن میراث ماندگار شهرستان بناب به صورت مطلوب در داخل و خارج از کشور است.

دبیرخانه کباب بناب در طی دو سال اخیر در چندین رویداد داخلی و خارجی حضور فعال داشته و این بار نیز با همه توان از روز 12 تا 18 مهر 1402 در نمایشگاه بین المللی تهران قدرت خود را به نمایش خواهد گذاشت .

سال جاری متاسفانه با توجه به بعضی تعلل ها و برنامه ریزی های ناصحیح به وسیله متولیان امور شهری جشنواره ملی کباب بناب در شهرستان برگزار نشد. امید می رود که با اقتدار تمام در جای جای این کره خاکی از این میراث کهن محافظت نموده و در شناساندن آن اهتمام ورزیم.

لازم به ذکر است تشریفات و هماهنگی های رسمی این رویداد با حمایت های اداره کل امور روستایی استان، بخشداری بناب، دهیاری روستای چلقایی و دبیرخانه کباب بناب اجرا شده است.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 5 مهر 1402 بروزرسانی: 5 مهر 1402 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2419

به "بوی کباب بناب در نمایشگاه بین المللی تهران می پیچد" امتیاز دهید

1 کاربر به "بوی کباب بناب در نمایشگاه بین المللی تهران می پیچد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوی کباب بناب در نمایشگاه بین المللی تهران می پیچد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید