بهترین زمان برای رفتن به تایلند

به گزارش گردشیا، با اینکه آب و هوای تایلند به شدت متغیر است و هر سوی آن ساز خودش را می زند، اما می توان به جرأت گفت که هیچ زمان بدی برای رفتن به این کشور زیبا وجود ندارد و در تمامی فصول، چیزی برای گردشگران در آستین خود پنهان نموده است. اما اگر به دنبال این هستید که بدانید بهترین زمان برای دیدن این کشور چه فصل یا ماهی است، ما در این مقاله برای شما شرح می دهیم.

بهترین زمان برای رفتن به تایلند

با تور تایلند لحظه آخری از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا را ببینید.

(سفر به این کشور در ماه ژانویه (12 دی- 12 بهمن

در این زمان از سال، هوای کل کشور خوب و متعادل است. احتمال کمی وجود دارد که باران ببارد. آب و هوای خنک تر در شمال کشور باعث می گردد تا شرایط جوی مناسبی به وجود بیاید و تمام سواحل جنوبی کشور نیز، از گرمای آفتاب لذت ببرند.

(سفر به این کشور در ماه فوریه (13 بهمن- 10 اسفند

در آغاز این ماه، می توان چندین بارش را در سواحل شرقی این کشور پیش بینی کرد اما بقیه کشور در هوای گرم و خشک خود باقی می ماند. تا حدی که در شمال این کشور تنها چندین ساعت می توانید از خنکی صبحگاهی لذت ببرید.

رویداد های این ماه

نمایشگاه گل و گیاه چیانگ مای

(سفر به این کشور در ماه مارس (11 اسفند- 12 فروردین

یکی از بهترین مواقعی که تایلند آب و هوای خوب و دلچسب دارد همین ماه مارس است. هوای سرد شمال کم کم ناپدید شده و دمای هوا بین 30 تا 35 درجه سانتی گراد است. این بدین معنا است که به هر جای کشور سفر کنید، با سواحلی آفتابی رو به رو خواهید شد.

(سفر به این کشور در ماه آوریل (13 فروردین- 11 اردیبهشت

آب و هوای تایلند در ماه آوریل بهتر از ماه مارس است و سیل گردشگران به این کشور راهی می گردد. اگر قصد سفر به تایلند در این ماه را داشتید، حتما از مدتی قبل به فکر رزرو کردن هتل خود باشید تا انتخاب هایتان محدود نباشد. این ماه که مصادف با سال نوی تایلندی (سونگ کران) است، مساوی با تفریحات بیشتر و جمعیت بیشتر است.

ماه آوریل از بهترین زمان برای سفر به تایلند است

:رویداد های این ماه

جشن سال نوی تایلندی

این روز، سال نوی تایلندی است. بر روی مردم و خیابان ها آب معطر می پاشند تا سمبلی از پاک کردن گناهان و بدشانسی باشد.

(سفر به این کشور در ماه مه (12 اردیبهشت- 11 خرداد

یکی دیگر از بهترین ماه ها برای دیدن این کشور در ماه مه است که به دلیل استقبال زیاد گردشگران قیمت ها افزیش پیدا می نماید. احتمال اینکه در طول این ماه بارندگی وجود داشته باشد کم است. اما اگر می خواهید ساحلی همیشه آفتابی در دسترس شما باشد، سواحل شرقی این خواسته شما را برآورده می نماید.

در صورت تمایل به رزرو هتل بانکوک و یا بلیط هواپیما بانکوک کلیک نمایید.

منبع : لست سکند

منبع: تریپ
انتشار: 18 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 933

به "بهترین زمان برای رفتن به تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین زمان برای رفتن به تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید