بلادبورن شبیه بازی های PS1 ساخته شده و به زودی در دسترس قرار می گیرد

به گزارش گردشیا، با وجود اینکه هنوز نسخه PC بلادبورن منتشر نشده است، تا چند ماه آینده شاهد عرضه Bloodborne PSX خواهیم بود. این بازی یک نسخه دیمیک (بازسازی شده به شکل بازی های قدیمی) از بخش اول بلادبورن است. تمام عوامل این بخش هم در بازی حضور دارد. این دیمیک در 11 بهمن (31 ژانویه) به طور رایگان در دسترس خواهد بود.

بلادبورن شبیه بازی های PS1 ساخته شده و به زودی در دسترس قرار می گیرد

به طور کلی دیمیک یعنی نسخه ضعیف شده از یک بازی که بتوان آن را در کنسول های قدیمی تر اجرا کرد. برای مثال Bloodborne PSX روی پلی استیشن 1 قابل اجرا است. این دیمیک بسیار قابل تحسین است. به علت اینکه تقریبا تمام عواملی که باعث خاص شدن بلادبورن می گردد در آن هم وجود دارد.

به طور کلی این سبک بازی برای هواداران رترو است و مخاطبان خاصی را در نظر دارد. با این حال بسیار جالب است که ببینیم اگر بلادبورن در سال 1997 منتشر می شد، به چه شکل عرضه می شد.

سازندگان این دیمیک لیلیث والتر و کوروین پرینچارد هستند. این دو نفر برای مدت زیادی است که روی این بازی کار می نمایند. پارسال بود که اخبار این دیمیک به شدت پخش شد و ساخت آن هم سرعت گرفت.

چرا اصلا دیمیک بلادبورن؟!

چندی پیش والتر در یک مصاحبه گفت که انگیزه ساخت این دیمیک با تعدادی از اسکرین شات های هواداران در او ایجاد شده است. این تصاویر در سال 2015 منتشر شدند و بسیار با استقبال روبرو شدند. از همان زمان او هر روز درباره فرایند این بازی در توییتر به هواداران خبر می داد. والتر در همان مصاحبه گفت که به علت مکانیک راحت و سبک هنر آسان بلادبورن، برترین گزینه برای ساخت یک دیمیک بود.

والتر گفت:

سازندگان این بازی ویدیویی از 10 دقیقه اول این بازی منتشر نموده اند. در کنار آن مقایسه با نسخه اصلی بلادبورن هم وجود دارد تا بتوانید تمام جنبه های تغییر نموده را ببینید.

حال بعد از مدت زیادی انتظار بالاخره این بازی منتشر خواهد شد و رایگان هم هست. پس هواداران بلادبورن می توانند این بازی را به سبکی نو، دوباره تجربه نمایند.

بازی بلاد بورن در سال 2015 منتشر شد و یکی از برترین نمونه های انحصاری پلی استیشن 4 است. فضای خاص و گیم پلی بسیار عالی باعث شد تا این بازی به یکی از برترین بازی های سولز تبدیل گردد. بعضی حتی آن را به عنوان برترین اثر میازاکی می شناسند. البته این موضوع کاملا سلیقه ای است اما در اینکه بلادبورن یک بازی بی نظیر است هیچ شکی نیست.

در ادامه می توانید تریلر کوتاهی که برای بازی Bloodborne PSX منتشر شده است را ببینید.

منبع: Kotaku.com

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 1 دی 1400 بروزرسانی: 1 دی 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2023

به "بلادبورن شبیه بازی های PS1 ساخته شده و به زودی در دسترس قرار می گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بلادبورن شبیه بازی های PS1 ساخته شده و به زودی در دسترس قرار می گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید