باکسر؛ چمدانی از نسل کالسکه های بوگابو

به گزارش گردشیا، بوگابو باکسر، تنها یک چمدان معمولی نیست. انقلابی است در صنعت چمدان سازی که شکل جدیدی از حمل چمدان های مدرن را تعریف می نماید.

باکسر؛ چمدانی از نسل کالسکه های بوگابو

چمدان یکی از مهم ترین ملزومات سفر است که اگر به درستی انتخاب گردد، می تواند بخشی از سختی سفر را کاهش دهد. چمدان مناسب، وزن بار را کم تر و جابه جایی آن را لذت بخش می نماید و اگر کمی هم زرق و برق داشته باشد، دیگر همه چیز تکمیل است.

طراحان هوشمند کالسکه های بوگابو (Bugaboo) که بیش از 20 سال است در این صنعت فعالیت می نمایند، تصمیم دارند شانس خود را در بازار تجهیزات سفر نیز امتحان نمایند. این شرکت هلندی که کمپانی محبوب خود را در دهه 90 تاسیس نموده و بیشتر به خاطر کالسکه های لوکس با طراحی های فوق العاده و قیمت های بالا شناخته می گردد، به تازگی از چمدانی به نام باکسر رونمایی نموده است.

مکس بارنبرگ، یکی از بنیان گذاران و طراحان اصلی بوگابو، می گوید:

به هر فرودگاه، ترمینال قطار یا اتوبوس که بروید، مسافران را در حال کلنجار رفتن با چمدان هایشان می ببینید. وقت آن رسیده که این شرایط تغییر کند. وقت آن است که ما فلسفه طراحی خود را به دنیای سفر معرفی کنیم.

چمدان نو با بهره گیری از طراحی سنتی شرکت بوگابو و استفاده از تازه ترین تکنولوژی ها برای هر چه راحت تر کردن حمل و استفاده از چمدان طراحی شده است. و اگر چه قیمتی بالا دارد اما شاید بتوان گفت این مقدار هزینه برای این چمدان منصفانه است.

سیستم این چمدان به نحوی طراحی شده تا احتیاج به هل دادن داشته باشد نه کشیده شدن. همین تغییر در شیوه حمل، باعث حرکت راحت تر چمدان نسبت به بسیاری از چمدان های چهار چرخ است. باکسر به راحتی روی انواع کفپوش و کاشی سرازیر می گردد.

بسیار سبک است

بدنه پلی کربنات براق چمدان بسیار نازک است و به نظر می رسد که به خوبی در برابر ضربه و زدگی مقاوم است. اما ممکن است به خراشیدن کمی حساس باشد. در عین حال ممکن است نازک بودن دیواره ها باعث گردد درباره نحوه بسته بندی لوازم شنماینده و حساس تنو نظر کنید.

سه بخش مجزا دارد

پایه یا شاسی باکسر دارای یک دسته تلسکوپی، دو چرخ عقب بزرگ و مجموعه ای از چرخ های کوچک تر برای تحمل وزن چمدان است. نکته قابل توجه این است که دو چمدان می توانند به پایه یا به یکدیگر با استفاده از شیارهای روی بدنه متصل شوند. بعلاوه، هر دو چمدان دارای قفل TSA هستند.

هوشمند نیست

با وجود اینکه در سال های اخیر بسیاری از برندهای لوکس در ساخت چمدان های خود از تکنولوژی های مختلف استفاده نموده اند، بوگابو باکسر هیچ گونه امکانات دیجیتالی ندارد. هیچ GPS یا منبع تغذیه ای برای شارژ تلفن همراه یا لپ تاپ شما در این چمدان تعبیه نشده است. برای بوگابو همه چیز در سادگی و سهولت در استفاده تعریف می گردد.

اگر بخواهید باکسر را تهیه کنید، باید حداقل 1030 دلار هزینه کنید یعنی چیزی حدود 4 میلیون تومان.

اگر قصد خرید یکی از دو چمدان را دارید، شاسی 630 دلاری را هم باید تهیه کنید که همراه با یک کیف لپ تاپ یا جای مجلات کوچک و بعلاوه یک بند کشی که برای نگهداری کت و شلوار است به فروش می رسد. چمدان سایز کابین 400 دلار قیمت دارد و مطابق با بسیاری از قوانین خطوط هوایی در مورد محفظه بالای سر مسافران است. این چمدان همراه با یک کیف مخصوص برای بسته بندی عرضه می گردد. چمدان سایز بزرگ تر هم 460 دلار است و دارای یک کیسه داخلی است. هر دو چمدان در سه رنگ قرمز، سفید یا سیاه فراوری می شوند.

منبع: کجارو / travelandleisure.com
انتشار: 26 بهمن 1400 بروزرسانی: 26 بهمن 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2086

به "باکسر؛ چمدانی از نسل کالسکه های بوگابو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باکسر؛ چمدانی از نسل کالسکه های بوگابو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید