ایرلاین های معروف اروپایی را بشناسیم

به گزارش گردشیا، اروپا دارای برخی از معروف ترین و قدیمی ترین شرکت های هواپیمایی در جهان است. این شرکت ها سال هاست که مسافران را در سراسر اروپا و جهان جابجا می کنند. در این مقاله قصد داریم برخی از مشهورترین و بهترین خطوط هوایی اروپا را معرفی کنیم تا با سرویس ها و امکاناتی که ارائه می دهند بیشتر آشنا شوید.

ایرلاین های معروف اروپایی را بشناسیم

جهت دریافت مشاوره سفر با تور کانادا با ما همراه باشید.

خطوط هوایی بریتیش ایرویز

یکی از معروف ترین و قدیمی ترین خطوط هوایی اروپا، بریتیش ایرویز است که دفتر مرکزی آن در لندن قرار دارد. این شرکت هواپیمایی در سال 1974 تاسیس شد و اکنون بیش از 300 فروند هواپیما دارد که به بیش از 170 مقصد در سراسر جهان پرواز می کنند.

بریتیش ایرویز

عضوی از اتحادیه oneworld است و یکی از بزرگترین شرکت های هواپیمایی اروپا به شمار می آید. این خطوط هوایی علاوه بر پروازهای بین المللی، دارای پروازهای داخلی فراوان در بریتانیا نیز هست.

از جمله مزایای پرواز با بریتیش ایرویز می توان به ناوگان نو و مدرن، سرویس دهی و امکانات رفاهی عالی، برنامه های وفاداری مشتریان و امتیازات ویژه برای مسافران مکرر اشاره کرد. البته قیمت بلیط های این شرکت نسبتاً بالاتر از برخی دیگر از خطوط هوایی اروپایی است.

لوفت هانزا

یکی دیگر از غول های هواپیمایی اروپا، لوفت هانزای آلمان است که دفتر مرکزی آن در شهر کلن قرار دارد. این شرکت که در سال 1953 تاسیس شده، دومین خط هوایی بزرگ اروپا پس از ایرفرانس محسوب می شود.

لوفت هانزا دارای بیش از 260 هواپیما است که به بیش از 180 مقصد در سراسر جهان پرواز دارند. این شرکت عضو اتحادیه استار آلاینس است و یکی از اعضای بنیانگذار این اتحادیه به شمار می آید.

لوفت هانزا از نظر کیفیت خدمات، استانداردهای ایمنی و ناوگان مدرن هواپیمایی شهرت زیادی در سطح بین الملل دارد. این شرکت همچنین برنامه وفاداری مایلز اند مور را برای مسافران مکرر ارائه می کند که امتیازات زیادی را شامل می شود. البته قیمت بلیط های لوفت هانزا اندکی بالاتر از میانگین است.

ایر فرانس

شرکت هواپیمایی ایر فرانس یکی از معتبرترین و پر افتخارترین خطوط هوایی اروپا و جهان است که دفتر مرکزی آن در پاریس فرانسه قرار دارد. این شرکت در سال 1933 تاسیس شد و امروزه با بیش از 200 هواپیما یکی از بزرگترین خطوط هوایی جهان محسوب می شود.

ایر فرانس به بیش از 150 مقصد در سراسر جهان پرواز دارد و یکی از اعضای موسس اتحادیه اسکای تیم است. ایر فرانس شهرت زیادی به خاطر کیفیت بالای خدمات، استانداردهای ایمنی، آراستگی و توانمندی کادر پرواز و زمین، و همچنین ناوگان جدید و مدرن هواپیماهای ایرباس دارد.

از دیگر مزایای پرواز با ایر فرانس می توان به برنامه وفاداری مشتریان به نام Flying Blue اشاره کرد که پروازهای رایگان و ارتقاء کلاس پرواز را برای مسافران مکرر فراهم می کند. البته قیمت بلیط های ایر فرانس معمولا گران تر از سایر خطوط هوایی اروپایی است.

خطوط هوایی ملی ایتالیا

یکی دیگر از شرکت های هواپیمایی مشهور و قدیمی اروپا، خطوط هوایی ملی ایتالیا با نام اختصاری آلیتالیا است که دفتر مرکزی آن در رم قرار دارد. این شرکت در سال 1946 تاسیس شد و امروزه با بیش از 100 فروند هواپیما به بیش از 70 مقصد در سراسر جهان پروازهای منظم دارد.

آلیتالیا عضو اتحادیه اسکای تیم است و عمدتا پروازهایی به مقاصد اروپایی و مدیترانه ای دارد. این شرکت از نظر ایمنی و کیفیت خدمات در سطح بالایی قرار دارد.

یکی از مزیت های آلیتالیا نسبت به سایر خطوط هوایی اروپایی، قیمت مناسب تر بلیط هایش است. البته برنامه وفاداری مشتریان MilleMiglia نیز برای مسافران پرتردد امتیازات زیادی را فراهم می کند.

نتیجه‌گیری

همانطور که دیدیم، اروپا دارای تعداد زیادی شرکت های هواپیمایی حرفه ای و باسابقه است که خدمات مطلوبی را به مسافران ارائه می دهند. البته هرکدام مزایا و ویژگی های خاص خود را دارند.

در نهایت انتخاب خط هوایی بستگی به اولویت ها و ترجیحات شما دارد. مسائلی مانند قیمت بلیط، کیفیت سرویس، مقصد مورد نظر و برنامه های وفاداری، همگی در انتخاب شما تاثیرگذار خواهند بود. پس قبل از خرید بلیط، حتما گزینه های مختلف را بررسی و مقایسه کنید.

انتشار: 30 دی 1402 بروزرسانی: 1 بهمن 1402 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 545

به "ایرلاین های معروف اروپایی را بشناسیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرلاین های معروف اروپایی را بشناسیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید