استخدام در هواپیمایی Lynx در کلگری

به گزارش گردشیا، شرکت هواپیمایی Lynx Air که سفرهای فوق مقرون به صرفه ارائه می نماید، برای تعداد زیادی شغل در کلگری استخدام دارد و برخی از این شغل ها حتی به تجربه قبلی احتیاج ندارند.

استخدام در هواپیمایی Lynx در کلگری

به گزارش خبرنگاران به نقل از narcity، شرکتLynx Air، که اولین پروازش را در آوریل انجام داد، در طیف وسیعی از مشاغل، از خدمه کابین گرفته تا بخش استخدام نیرو می گیرد و تمام موقعیت های شغلی بیرون از کلگری هستند.

برای همه موقعیت ها، این شرکت حقوق قابل توجه ، مزایای گسترده و فرصت سفر به هر جایی که این هواپیمایی پرواز دارد، ارائه می نماید.

مشاغل مورد احتیاج Lynx Air به توضیح زیر است:

Recruiter

کار در بخش منابع انسانی و وظایف مربوط به استخدام نیرو از جمله توضیح وظایف این موقعیت شغلی است.

درخواست

Operations Duty Manager

اگر منظم هستید و می توانید تحت فشار عمل کنید، این کار برای شما مناسب است. نظارت بر برنامه روزانه پروازها و اطمینان از برقرار بودن خدمات مشتری از وظایف تعریف شده در این موقعیت است.

درخواست

Cabin Crew

فردی که علاقه زیادی به سفر دارد برای این موقعیت مناسب است. ارائه برترین خدمات به مشتریان، در طول پرواز و اطمینان از رعایت استانداردهای ایمنی سفر جز وظایف در این شغل است.

درخواست

Financial Analyst

داشتن مدرک در حوزه تجارت از الزامات این کار است. تجزیه و تحلیل های تجاری برای یاری به بهبود عملکرد خطوط هوایی و انجام وظایف حسابداری از جمله وظایف تعریف شده در این کار است.

درخواست

Operations Analyst

داشتن توانایی تحلیلگری از الزامات این کار است. جمع آوری داده ها، شناسایی روش های کارایی بیشتر، کاهش هزینه ها، افزایش ایمنی و بهبود مستمر خطوط هوایی از وظایف فرد حاضر در این موقعیت شغلی است.

درخواست

Schedule Planning Analyst

داشتن تجربه قبلی در برنامه ریزی پرواز گزینه مناسبی برای این موقعیت است. مسئولیت مدیریت کل برنامه پرواز از وظایف اصلی این موقعیت به شمار میرود.

درخواست

Safety Systems Advisor

دریافت گزارش های ایمنی و خطر، آنالیز رویدادها ، ارائه توصیه های ایمنی و اعلام هرگونه تغییر به کمیته ایمنی جزو وظایف در این موقعیت شغلی است.

درخواست

منبع: خبرکانادا
انتشار: 22 مرداد 1401 بروزرسانی: 22 مرداد 1401 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2245

به "استخدام در هواپیمایی Lynx در کلگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استخدام در هواپیمایی Lynx در کلگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید