ابتلای افراد جدید به ویروس کرونا در ووهان

به گزارش گردشیا، گزارشات حاکی از ابتلای افراد جدیدی به ویروس کرونا در ووهان چین است.

ابتلای افراد جدید به ویروس کرونا در ووهان

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کمیسیون ملی بهداشت چین از ابتلای 13 مورد جدید به ویروس کرونا در این کشور و کشته شدن 11 نفر دیگر بر اثر این کویید 19 اطلاع داد.

به گزارش این نهاد چینی تمام کشته شده ها مربوط به استان هوبئی هستند ، جایی که این ویروس از آنجا شیوع پیدا کرد.

چین تا کنون 80894 مورد ابتلا به ویروس کرونا را گزارش نموده که از این تعداد 69601 نفر بهبود یافته و 3237 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

تا کنون چین کمتر از 50 درصد تعداد مبتلایان به این ویروس در سراسر دنیا را به خود اختصاص داده است. کشورهای دیگری مانند ایتالیا، ایران، اسپانیا، آلمان، فرانسه ، کره جنوبی و آمریکا طی هفته های اخیر شاهد افزایش سریع در تعداد مبتلایان به این ویروس بوده اند.

محققان چینی دریافتند، کسانی که گروه خونی A دارند نسبت به کسانی که دارای گروه خونی O هستند، بیشتر به بیماری کرونا مبتلا می شوند.

پایگاه خبری south chaina morning post در گزارشی نوشت، محققان پزشکی در چین الگوهای گروه خونی بیش از 2000 بیمار آلوده به ویروس کرونا را در دو شهر ووهان و شنژن چین آنالیز کردند و دریافتند بیماران گروه خونی A میزان عفونت بالاتری را نسبت به دیگر گروه های خونی ثبت نموده اند.

درحالی گزارش جدید حاکی از ابتلای 13 مورد جدید در ووهان است که روز گذشته اعلام شد در پی موفقیت اقدامات دولت چین برای مهار شیوع ویروس کرونا در شهر ووهان، اولین گروه از پزشکان این شهر را ترک کردند.

پیش از این به نظر می رسید کاهش قابل توجه مبتلایان در ووهان و سایر شهرهای چین باعث شده تا مقامات شماری از مکان های گردشگری شهری این کشور را بر روی مردم باز نمایند و شمار دیگری هم در حال بازگشایی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1015

به "ابتلای افراد جدید به ویروس کرونا در ووهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ابتلای افراد جدید به ویروس کرونا در ووهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید