4 راه آسان برای ریست آیفون بدون رمز عبور

به گزارش گردشیا، اگر به فکر بازنشانی یا به اصطلاح دیگر ریست کردن گوشی آیفون خود هستید، این مطلب برای شماست. ما در این مطلب از مجله خبرنگاران 4 روش متفاوت را برای ریست آیفون بدون رمز عبور بیان کرده ایم. پس اگر می خواهید بی دردسر موبایل آیفون خود را ریست کنید با مجله خبرنگاران همراه باشید.

4 راه آسان برای ریست آیفون بدون رمز عبور

در صورتی که گوشی شما دچار مسائل نرم افزاری یا سخت افزاری است می توانید برای برطرف مسائل نرم افزاری گوشی و به هم ریختگی تنظیمات موبایل خود به وسیله ثبت درخواست در بخش مربوطه و بخش تعمیر موبایل از کارشناسان و متخصصان خبرنگاران به طور رایگان مشاوره دریافت کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره سراسری 1471 تماس بگیرید.

نکات کلیدی

  • ریست آیفون بدون رمز عبور را می توان با استفاده از چندین روش انجام داد.
  • تنظیم مجدد یا ریست کردن دستگاه منجر به ازدست رفتن اطلاعات آن می گردد. در نتیجه، توصیه می کنیم قبل از انجام هرگونه روش بازنشانی، از تمام داده های ضروری یک نسخه دیگر تهیه کنید.
  • علاوه بر این، اگر ویژگی Find My iPhone فعال باشد، باید اعتبار Apple ID را پس از تنظیم مجدد وارد کنید، پس دانستن آن لازم است.

نکاتی که باید قبل از ریست آیفون خود بدانید

پیش از شروع هر گونه تکنیک بازنشانی یا پاک کردن، لازم است که چند مورد را در نظر داشته باشید:

  • ازدست دادن اطلاعات: ریست یا به اصطلاح دیگری پاک کردن آیفون شما منجر به ازدست رفتن تمام داده های ذخیره شده در دستگاه می گردد؛ بنابراین تهیه یک نسخه از اطلاعات مهم قبل از ریست کردن، لازم است.
  • شارژ باتری کافی: مطمئن شوید که گوشی آیفون شما به مقدار کافی شارژ باتری دارد تا از هرگونه وقفه در طول فرایند جلوگیری گردد.
  • گذرواژه Apple ID: اگر عملکرد Find My iPhone فعال شده باشد، پس از ریست دستگاه، Apple ID شما مورداحتیاج خواهد بود.

پس حتماً پیش از ریست کردن، موارد بالا را در نظر بگیرید.

چگونه موبایل آیفون را بدون رمز ریست کنیم؟

در ادامه با نحوه ریست آیفون بدون رمز عبور با 4 روش مختلف آشنا خواهید شد، پس از انتخاب یک روش، مراحل آن را بادقت پشت سر بگذارید.

محاسبه رایگان هزینه تعمیرات موبایل!

روش 1. ریست آیفون با حذف گذر واژه Screen Time

ساده ترین روش برای ریست آیفون بدون رمز عبور در زمانی که Screen Time را فراموش کرده اید، حذف آن است. iToolab UnlockGo - Screen Time Remover یک نرم افزار بسیار قدرتمند و کاربرپسند است که به شما یاری می نماید تا رمز عبور Screen Time را در iPhone/iPad/iPod touch خود بدون دردسر حذف کنید.

اکنون بیایید مراحل حذف گذرواژه Screen Time را با استفاده از iToolab UnlockGo طی کنیم:

  • برنامه iToolab UnlockGo را راه اندازی کنید. در رابط اصلی، گزینه باز کردن رمز عبور زمان صفحه را انتخاب کنید. آیفون خود را با استفاده از کابل USB به کامپیوتر وصل کنید و سپس بر روی Unlock Now کلیک نماید.
  • مرحله دوم: برای ادامه روند باز کردن قفل و ریست آیفون بدون رمز عبور، باید ویژگی Find My iPhone را در منوی تنظیمات غیبرطرفال کنید.
  • مرحله سوم: پس از دادن مجوزهای لازم، iToolab UnlockGo شروع به باز کردن رمز عبور Screen Time در آیفون شما می نماید. این فرایند معمولاً فقط چند ثانیه طول می کشد. پس از تکمیل شما اعلانی دریافت خواهید کرد که تأیید می نماید رمز عبور Screen Time با موفقیت حذف شده است.

با رعایت این دستورالعمل های ساده، شما می توانید بدون زحمت رمز عبور Screen Time را از آیفون خود حذف کنید.

روش 2. ریست آیفون بدون رمز عبور یا به اصطلاح دیگری Reset Screen Time Passcode

اما اگر یک رمز عبور Screen Time تنظیم کرده اید و یک Apple ID برای بازیابی رمز عبور ارائه کرده اید، می توانید به راحتی رمز عبور Screen Time را با استفاده از Apple ID خود بازنشانی نماید. پس از تنظیم مجدد رمز عبور Screen Time، می توانید بدون هیچ مسئله ای آیفون خود را بازنشانی کنید.

مراحل بازنشانی رمز عبور Screen Time

  1. در گوشی آیفون خود به قسمت تنظیمات بروید.
  2. روی گزینه Screen Time ضربه بزنید و سپس Change Screen Time Passcode را انتخاب کنید.
  3. گزینه Forgot Passcode از شما خواسته می گردد. روی آن ضربه بزنید.
  4. ابتدا Apple ID مرتبط با گذرواژه Screen Time خود را وارد کرده و رمز عبور منطبق را ارائه دهید. سپس، روی گزینه OK ضربه بزنید.
  5. پس از تأیید موفقیت آمیز، اکنون می توانید یک رمز عبور Screen Time نو برای آیفون خود تنظیم کنید. با قراردادن رمز عبور نو Screen Time می توانید بدون هیچ مسئله ای رمز آیفون خود را پاک نماید.

بیشتر بخوانید: آموزش نحوه پاک کردن کش آیفون و آیپد

روش 3. ریست آیفون بدون رمز عبور به وسیله Find My

برنامه Find My iPhone یک گزینه مناسب برای پاک کردن آیفون شما بدون احتیاج به رمز عبور Screen Time ارائه می دهد. برای استفاده از این روش، مطمئن شوید که یک Apple ID در آیفون خود دارید و Find My iPhone فعال است. برای ریست آیفون بدون رمز عبور Screen Time مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. در آیفون خود به تنظیمات بروید.
  2. روی Apple ID خود در بالای منوی تنظیمات ضربه بزنید.
  3. 3.در این مرحله Find My و سپس Find My iPhone را انتخاب کنید. مطمئن شوید که قابلیت Find My iPhone روشن است.
  4. در این مرحله از ریست آیفون بدون رمز عبور برنامه Find My iPhone را در دستگاه اپل دیگری باز کنید یا از وب سایت iCloud در رایانه مشاهده کنید.
  5. از برنامه، تب دستگاه را انتخاب کنید و آیفونی را که تصمیم دارید ریست کنید، انتخاب نماید.
  6. برای شروع فرایند پاک کردن، روی Erase This Device ضربه بزنید.
  7. در این مرحله یک پیغام تقیید ظاهر می گردد. برای تأیید این کار، روی ادامه و سپس پاک کردن ضربه بزنید.
  8. از شما خواسته می گردد رمز عبور Apple ID خود را برای تأیید وارد کنید.
  9. پس از واردکردن رمز عبور Apple ID، برای ادامه دوباره روی Erase ضربه بزنید. آیفون بلافاصله بدون درخواست رمز عبور Screen Time شروع به ریست کردن خود می نماید.

عیب یابی و تعمیر موبایل با تیم خبرنگاران

روش 4. ریست آیفون بدون رمز عبور به وسیله iTunes

اگر قصد ریست آیفون بدون رمز عبور را دارید و انتخاب شما روشی است که دستگاه شما را به تنظیمات کارخانه بازنشانی کرده و آن را به آخرین نسخه iOS به روز می نماید، iTunes می تواند برترین گزینه باشد.

بااین حال، به خاطر داشته باشید که این روش نسخه iOS شما را به روزرسانی می نماید، بنابراین اگر می خواهید نسخه فعلی iOS خود را حفظ کنید، از این برنامه استفاده نکنید.

مراحل بازیابی آیفون بدون رمز عبور Screen Time به وسیله iTunes

  1. ابتدا مطمئن شوید که آخرین نسخه iTunes را روی رایانه خود نصب کرده اید.
  2. بعلاوه اطمینان حاصل کنید که ویژگی Find My iPhone در آیفون شما خاموش است.
  3. سپس آیفون خود را با استفاده از کابل USB به رایانه خود وصل نماید. اگر در صفحه آیفون از شما خواسته شد، روی Trust ضربه بزنید تا متصل گردد.
  4. برنامه iTunes را در رایانه خود باز نماید و روی نماد کوچک گوشی کلیک کنید تا اطلاعات آیفون شما نمایش داده گردد.
  5. سپس گزینه Summary را از سمت چپ انتخاب کنید و روی دکمه Restore iPhone در سمت راست کلیک نماید.

دستورالعمل های روی صفحه ارائه شده به وسیله iTunes را دنبال کنید.

این نرم افزار بدون درخواست رمز عبور Screen Time شروع به بازنشانی به تنظیمات کارخانه می نماید. عملیات ریست آیفون بدون رمز عبور به این روش، معمولاً 10 تا 20 دقیقه طول می کشد.

ریست فکتوری آیفون بدون رمز اپل آیدی

همان طور که قبلاً ذکر شد، اگر ویژگی Find My iPhone در آیفون شما فعال باشد، برای فعال کردن دستگاه باید Apple ID خود را وارد کنید. اگر رمز عبور Apple ID خود را فراموش کرده اید یا اگر آیفون شما یک دستگاه دست دوم است، می توانید از یک برنامه ثالث برای دور زدن قفل فعال سازی iCloud بهره ببرید.

پس اگر بعد از تنظیم مجدد آیفون خود با قفل فعال سازی iCloud روبرو شدید، iToolab UnlockGo - iCloud Bypass Tool راه چاره قابل اعتمادی برای حذف قفل در دستگاه های دارای iOS 12.0-16.6 ارائه می دهد.

در ادامه با مراحل حذف قفل فعال سازی iCloud از دستگاه یا بهتر است بگوییم با نحوه ریست فکتوری آیفون بدون پسورد اپل آیدی آشنا خواهید شد. پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر راهنمای ریست فکتوری آیفون بدون آیتونز را مطالعه فرمایید.

مرحله اول

در این مرحله از ریست آیفون بدون رمز عبور برنامه iToolab UnlockGo را راه اندازی کنید و Unlock iCloud Activation Lock را از صفحه اصلی انتخاب کنید. سپس دستگاه خود را با استفاده از کابل USB به کامپیوتر متصل کنید و روی گزینه شروع کلیک نماید.

مرحله دوم

این ابزار به طور اتوماتیک بسته سیستم عامل مورداحتیاج را برای دستگاه شما دانلود می نماید. لطفاً شکیبا باشید؛ زیرا این دانلود ممکن است چند دقیقه طول بکشد. پس از دانلود بسته، روی Remove Now کلیک نماید.

مرحله سوم

این ابزار دستگاه شما را به طور اتوماتیک در حالت بازیابی قرار می دهد. اما شما دستورالعمل های روی صفحه را دنبال کنید تا دستگاه خود را در حالت DFU قرار دهید.

مرحله چهارم

در این مرحله پس از ورود موفقیت آمیز به حالت DFU، فرایند jailbreaking شروع خواهد شد. این ابزار به طور اتوماتیک فرایند jailbreaking را انجام می دهند.

مرحله پنجم

هنگامی که فرایند jailbreaking کامل شد، دستگاه خود را دوباره در حالت DFU قرار دهید. سپس این ابزار شروع به حذف قفل فعال سازی iCloud می نمایند که معمولاً 1-2 دقیقه طول می کشد. پس از گذراندن تمام مراحل ریست فکتوری آیفون بدون رمز اپل آیدی، گوشی شما بازنشانی می گردد.

سخن آخر

ما در این بخش از خبرنگاران به 4 روش ریست آیفون بدون رمز عبور و آموزش ریست فکتوری آیفون بدون پسورد اپل آیدی پرداختیم، بهتر است برای انجام این کار مراحل ذکر شده را قدم به قدم انجام دهید. امیدواریم شما با خواندن این مطلب بتوانید گوشی آیفون خود را بدون هیچ مسئله ای ریست نماید.

در پایان باز هم توصیه می کنیم قبل از هرگونه اقدام برای ریست آیفون بدون رمز عبور یا حتی زمانی که رمز عبور را دارید، از اطلاعات مهم گوشی خود یک فایل پشتیبانی تهیه کنید؛ زیرا پس از ریست گوشی، تمامی اطلاعات شما پاک خواهد شد.

منبع www.itoolab.com

سؤالات متداول

اگر گوشی آیفون در هنگام ریست شدن شارژ نداشته باشد چه اتفاقی می افتد؟

گوشی خاموش می گردد و کامل ریست نمی گردد. پس بهتر است پیش از شروع فرایند ریست آن را کامل شارژ کنید.

اطلاعات من پس از ریست کردن موبایل آیفون 13 حذف شده است آیا امکان برگشت آن ها وجود ندارد؟

خیر- امکان برگشت اطلاعات وجود ندارد، شما باید پیش از بازنشانی گوشی، یک نسخه از اطلاعات ضروری خود را کپی نماید.

منبع: آچاره
انتشار: 9 شهریور 1402 بروزرسانی: 9 شهریور 1402 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2411

به "4 راه آسان برای ریست آیفون بدون رمز عبور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 راه آسان برای ریست آیفون بدون رمز عبور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید