کفش های مردانه ترند 2020

به گزارش گردشیا، آیتم هایی از پوشش مردانه در آغاز هر سال جدید ترند شده و افراد زیادی به فکر خرید میفتند. ما کفش های مردانه ترند 2020 را به شما معرفی می کنیم.

کفش های مردانه ترند 2020

سال هاست که دیگر طراحان مد، تنها به آیتم های استایل زنانه توجه نمی کنند و استایل و آیتم های پوشش مردانه نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته و درنتیجه از تنوع زیادی برخوردار شده اند؛ بنابراین آیتم هایی از پوشش مردانه هم در آغاز هر سال جدید ترند شده و افراد زیادی به فکر خرید آن می افتند. ما در این مطلب خبرنگاران، کفش های مردانه ترند 2020 را به شما معرفی می کنیم.

کفش های مردانه ترند 2020

بوت چرمی: کفش چرم هیچگاه کاملا از مد نمی افتند؛ به خصوص بوت چرم. بوت چرم، کفشی استایلیش بوده و پاها را نیز در فصل زمستان، بسیار گرم نگاه می دارد. چرم، نه تنها دوام کفش را افزایش می دهد، بلکه براق، درخشان و جذاب نیز هست و برای هر استایلی مناسب است.

اسنیکرزهای مینیمال: اسنیکرزهای زیادی با رنگ ها و طرح های مختلف وجود دارد؛ اما با آغاز دهه جدید، استایل اسنیکرز یک قدم به عقب رفته و حالت مینیمال پیدا کرده است و بیشتر در رنگ های خنثی مثل سیاه و سفید تولید می شوند. این نوع کفش ها تمیز به نظر می رسند، متنوع هستند و بخاطر رنگشان تقریبا با هر لباسی ست می شوند؛ بنابراین طرفدارهای زیادی دارند.

بوت چلسی: بوت چلسی علاوه بر شیک بودن، به راحتی از پا درآورده و پوشیده می شوند، چون نه زیپ دارند و نه بند و درعوض، پا بسیار روان و راحت داخل آن ها می شود؛ بدین صورت که موقع پا کردن، کمی جا باز کرده و پس از پوشیدن، دوباره کیپ پا می شوند. بوت چلسی برای پوشش کژوآل و حتی برای پوشیدن در اداره و محل کار مناسب است.

اسنیکرز کلاسیک: اسنیکرزهای کلاسیک هیچگاه از مد نمیفتند؛ مثل کانورس های دهه 80میلادی که احتمالا همه شما یک نمونه از آن را در جاکفشیتان دارید؛ پس وقت آن رسیده که کفشتان را دوباره از جاکفشی دربیاورید. این نوع اسنیکرزها به شما استایلی کلاسیک و درعین حال کژوآل و اسپرت می دهند. اگر سنتان پایین است، می توانید نمونه های کلاسیک برندهایی مثل نایکی و پوما نیز بپوشید. این نوع کفش ها برای مواقع ورزش، رفتن به باشگاه و… بسیار مناسب است؛ البته پوشیدن اسنیکرز کلاسیک و شلوار جین نیز بسیار برای قدم زدن و گشت وگذار مناسب است؛ به خصوص اگر با تیشرت پوشیده شود.

بیشتر بدانید: برای آشنایی بیشتر با مد و زیبایی انتخاب شال گردن مردانه را مطالعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 23 آبان 1399 بروزرسانی: 23 آبان 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1375

به "کفش های مردانه ترند 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کفش های مردانه ترند 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید