ورود مهرآباد به رنکینک اتحادیه بین المللی فرودگاه ها
به گزارش گردشیا، طرح سنجش رضایت مندی مسافران از خدمات فرودگاهی در سالن های ترانزیت فرودگاه مهرآباد با فرم های نظرسنجی به سه زبان فارسی، انگلیسی و عربی مطابق با فرم های نظرسنجی دپارتمان ASQ در بین مسافرین از روز شنبه 18 دی ماه توزیع و جمع آوری می گردد.
به گزارش روابط عمومی فرودگاه بین المللی مهرآباد، به منظور طرح ارزیابی کیفیت خدمات فرودگاهی از دیدگاه مسافران، منطبق با دستورالعمل های اتحادیه بین المللی ACI و دپارتمان ASQ در فرودگاه مهرآباد به منظور پیاده سازی طرح ارتقای خدماتی فرودگاهی از روز شنبه 95/10/18 به مدت سه ماه مورد سنجش این دپارتمان قرار می گیرد.
ارزیابان فرودگاه مهرآباد در 5 تیم 2 نفره در بازه زمانی سه ماه این نظرسنجی را انجام می دهند.
قابل ذکر است که این طرح با هدف ارزیابی کیفیت خدمات فرودگاهی برای فرودگاه های بالای 5 میلیون مسافر در سال انجام می گردد.
پروژه های جهانی ASQ از طرف اتحادیه بین المللی فرودگاه ها ACI هر سال در 4 دوره 3 ماهه فرودگاه های واجد شرایط را ارزیابی می نمایند.
منبع: کجارو / mehrabad.airport.ir