نادعلی: با مسئله ای چندبعدی مواجهیم، باید با هموار کردن قانون سعی در التیام زخم های قدیمی تهران داشت

به گزارش گردشیا، عضو شورای اسلامی شهر تهران در صفحه توئیتری خود نوشت: باید با هموار کردن قانون و حمایت درست از کسانی که در خط مقدم آسیب های اجتماعی هستند، سعی در التیام زخم ها و دردهای قدیمی تهران داشت.

نادعلی: با مسئله ای چندبعدی مواجهیم، باید با هموار کردن قانون سعی در التیام زخم های قدیمی تهران داشت

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علیرضا نادعلی عضو شورای شهر تهران با اشاره به حضور شب گذشته اش در گرمخانه بانوان شوش و حاشیه شهر تهران، در صفحه شخصی خود نوشت: تا ساعتی قبل به همراه تعدادی از فعالان اجتماعی و مددکاران دلسوز در گوشه فراموش شده تهران بودم. در ابتدای شب به گرمخانه بانوان در میدان شوش رفتم. سختی ها و تلاش هایی که برای بهبود شرایط زنان آسیب دیده و آسیب پذیر در این منطقه انجام می گردد، ستودنی است.

با نگاه دقیق تری که نتیجه این بازدید بود، بلافاصله به خلازیل رفتیم. سر زدن با پاتوق های شبانه، آنالیز شرایط اسکان، سلامت و بهداشت اهالی، اولویت اولم بود ولی بعد از مشاهده واقعیت های پنهان شده خلازیل، به این نتیجه رسیدم که با مسئله ای چندبعدی مواجهیم.

برای رفع کردن ریشه ای این مشکل که در هر لحظه در حال بازتولید خودش است، احتیاج به همکاری و تعامل همه دستگاه های مسئول است.

باید با هموار کردن قانون و حمایت درست از کسانی که در خط مقدم این مسائل در حال تلاش اند، سعی در التیام زخم ها و دردهای قدیمی تهران داشت.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 آذر 1400 بروزرسانی: 29 آذر 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2021

به "نادعلی: با مسئله ای چندبعدی مواجهیم، باید با هموار کردن قانون سعی در التیام زخم های قدیمی تهران داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نادعلی: با مسئله ای چندبعدی مواجهیم، باید با هموار کردن قانون سعی در التیام زخم های قدیمی تهران داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید