مجوز حضور دانشجویان بین المللی در دانشگاه آزاد اسلامی آبادان صادر شد ، گام های عملی آبادان برای تبدیل شدن به قطب علمی در منطقه

به گزارش گردشیا، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان گفت :دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان مجوز جذب دانشجویان بین الملل را از وزارت علوم تحقیقات اخد کرد.

مجوز حضور دانشجویان بین المللی در دانشگاه آزاد اسلامی آبادان صادر شد ، گام های عملی آبادان برای تبدیل شدن به قطب علمی در منطقه

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از آبادان دکتر سعید عباسی نیا گفت : پس از پیگیری های متعدد در سطح وزارت علوم و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین فراهم سازی زیر ساخت های علمی-پژوهشی در واحد آبادان و پیگیری های ریاست دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان، مجوز جذب و پذیرش دانشجویان خارجی از سوی وزارت علوم تحقیقات و فناوری به دانشگاه آزاد اسلامی آبادان اعطا شد، و این دانشگاه بعنوان ششمین واحد دانشگاهی بین الملل در کل کشور شناخته شد.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان اضافه کرد: شورای جذب دانشجوی بین الملل این واحد تا این لحظه توانسته است با موفقیت هرچه تمام تر 420 دانشجو خارجی در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در رشته های علوم انسانی و فنی مهندسی جذب کند، که تعداد 320نفر از این دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد می باشند.

دکتر سعید عباسی نیا در پایان خاطر نشان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد آبادان با توجه به قرار دریافت در منطقه استراتژیک و همجواری با کشور عراق درصدد جذب هر چه بیشتر دانشجویان خارجی است و در آینده ای نچندان دور این واحد دانشگاهی تبدیل به قطب بین الملل علمی در منطقه خواهد شد و به نحوه احسن دانشجویانی از جنس سفیران انقلاب تربیت خواهد نمود.

شایان ذکر است در هفته پیش نیز وی از مجوز وتاسیس مرکز آموزش زبان فارسی به دانشجویان خارجی در واحد آبادان سخن گفته بود که مرکزی منحصر به فرد در استان خوزستان می باشد.

پایان پیغام./

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 23 فروردین 1400 بروزرسانی: 23 فروردین 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1676

به "مجوز حضور دانشجویان بین المللی در دانشگاه آزاد اسلامی آبادان صادر شد ، گام های عملی آبادان برای تبدیل شدن به قطب علمی در منطقه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجوز حضور دانشجویان بین المللی در دانشگاه آزاد اسلامی آبادان صادر شد ، گام های عملی آبادان برای تبدیل شدن به قطب علمی در منطقه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید