لیگ برتر والیبال، شهرداری ورامین در صدر تنها شد

به گزارش گردشیا، هفته هشتم رقابت های لیگ برتر والیبال با دیدارهای نزدیک و جذاب برگزار گردید.

لیگ برتر والیبال، شهرداری ورامین در صدر تنها شد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته هشتم لیگ برتر والیبال با پیروزی تیم های شهرداری ورامین، سایپا، پیغام مشهد، شهرداری تبریز، خاتم اردکان و شهروند اراک به سرانجام رسید.

شهرداری ورامین 3 – دورنا ارومیه صفر

صدرنشین لیگ برتر باز هم با برد به کار خود سرانجام داد و توانست تیم انتهای جدولی دورنا ارومیه را در خانه و با حمایت طرفداران از پیش رو بردارد. شاگردان رحمان محمدی راد در این مسابقه بدون اشتباه ظاهر شدند تا با نتیجه سه بر صفر زمین را ترک نمایند و همچنان صدرنشین لیگ برتر باشند.

کاله آمل یک – سایپا 3

سایپا بعد از یک هفته استراحت با برد به رقابت های لیگ برتر بازگشت. جدال عطایی و اکبری روز یکشنبه در آمل برگزار گردید که تیم والیبال سایپا با پیروزی در ست های اول، سوم و چهارم موفق شد به پیروزی با ارزشی دست پیدا کند تا اوضاع خود را در جدول مسابقات سامان بدهد.

پیغام مشهد 3 – فولاد سیرجان ایرانیان صفر

شاگردان قوچان نژاد همچنان روی نوار برد گام بر می دارند و نتایج خوب این تیم ادامه دارد. پیغام مشهد در دیدار هفته هشتم خود در خانه میزبان تیم فولادسیرجان ایرانیان بود که در این مسابقه به یک برد قاطعانه رسید. تیم میزبان در این دیدار هر سه ست را به سود خود سرانجام داد تا همچنان در جمع بالانشینان حضور داشته باشد.

خاتم اردکان 3 – شهرداری گنبد 2

جذاب ترین دیدار هفته در اردکان برگزار گردید. دو تیم مدعی گنبد و اردکان در این مسابقه به مصاف یکدیگر رفتند و در نهایت خاتم اردکان برنده این مسابقه شد. شهرداری در این دیدار آغاز بهتری داشت و برنده ست های اول و دوم شد اما در ادامه بازی تغییر کرد. خاتم در ست های سوم و چهارم به برد دست پیدا کرد تا بازی به ست پنجم کشیده گردد. در ست پنجم و بعد از یک بازی حساس و نزدیک، تیم خاتم توانست حریف خود را شکست دهد.

شهرداری ارومیه 2 – شهروند اراک 3

آخرین دیدار این هفته از مسابقات نیز با رقابت نزدیک دو تیم شهرداری ارومیه و شهروند اراک به سرانجام رسید. شهروند اراک که در این هفته مهمان بود توانست در سالن خالی از تماشاگر تیم حریف با نتیجه 3 بر 2 و در دیداری که تا لحظه آخر نتیجه آن معین نبود به برتری برسد.

به گزارش خبرنگاران؛ در دیگر بازی این هفته نیز شهرداری تبریز با نتیجه 3 بر یک عقاب نهاجا را شکست داده بود.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 154

به "لیگ برتر والیبال، شهرداری ورامین در صدر تنها شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لیگ برتر والیبال، شهرداری ورامین در صدر تنها شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید