رم 2 - لاتزیو 2؛ گل های توتی هم رم را صدرنشین نکرد

به گزارش گردشیا، خبرنگاران: هجدهمین هفته از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا با تقسیم غنایم در نبرد پایتخت نشینان این کشور پیگیری شد.

رم 2 - لاتزیو 2؛ گل های توتی هم رم را صدرنشین نکرد

به گزارش خبرنگاران، در ادامه دیدارهای هفته هجدهم سری A، امشب شش بازی برگزار گردید که در مهمترین آنها در جدال تیم های رم و لاتزیو موسوم به دربی دلاکاپیتاله، دو تیم به تساوی 2 بر 2 رضایت دادند. نبرد دو همشهری رمی در حالی با تساوی خاتمه یافت که لاتزیو نیمه اول این دیدار را با گل دقیقه 25 استفانو مائوری و گل دقیقه 29 فیلیپه اندرسون به سود خود به خاتمه رساند.

در نیمه دوم نبرد پرتنش و پربرخورد دو تیم پایتخت ایتالیا که هشت کارت زرد داشت، رم عملکرد ضعیفی را که در 45 دقیقه نخست داشت، جبران کرد و با ارائه یک بازی هجومی و پرس لاتزیو در یک سوم دفاعی این تیم، چند موقعیت گلزنی به دست آورد و فقط سه دقیقه طول کشید که توسط کاپیتان خود، فرانچسکو توتی، یکی از گل های خورده را جبران کند. حملات رم اما بعد از این گل شدت یافت و بار دیگر این توتی بود که در دقیقه 64 گلزنی کرد و کار را به تساوی کشاند.

از حواشی جالب این بازی خوشحالی خاص توتی پس از به ثمر رساندن گل دوم رم بود. توتی پس از رفتن به سمت سکوی طرفداران جالوروسی در پشت دروازه لاتزیو، از یکی از مسئولان استادیو المپیکو یک گوشی تلفن همراه گرفت و پشت به سکوی طرفداران از خود عکس سلفی گرفت. توتی با این دو گل شمار گل های خود را در دربی دلاکاپیتاله به 11 رساند و رکورددار گلزنی در دربی پایتخت ایتالیا شد.

رم اگرچه با گل های توتی توانست در دربی که میزبان آن بود، از شکست بگریزد اما با قبول تساوی فرصت صعود به صدر جدول را از دست داد. جالوروسی با این پیروزی همچون یوونتوس صدر جدولی 40 امتیازی شد اما به خاطر تفاضل گل کمتر (18 به 27) در رده دوم باقی ماند. لاتزیو هم با یک امتیاز این بازی 31 امتیازی شد و فعلاً در رده سوم جدول ایستاد.

در سایر دیدارهای هفته هجدهم سری A نتایج زیر رقم خورد:

آتلانتا یک - کیه وو یک

کالیاری 2 - چزنا یک

فیورنتینا 4 - پالرمو 3

هلاس ورونا 2 - پارما یک

سامپدوریا یک - امپولی صفر

در آخرین بازی از هفته هجدهم سری A، امشب در دیداری حساس که از ساعت 23:15 به وقت تهران شروع می گردد، یوونتوس صدر جدولی در استادیوم سن پائولو میهمان ناپولی خواهد بود که این بازی تکرار بازی اخیر دو تیم در روزهای خاتمهی سال 2014 در سوپرجام ایتالیاست، دیداری که با پیروزی عجیب ناپولی در ضربات پنالتی خاتمه یافت.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 673

به "رم 2 - لاتزیو 2؛ گل های توتی هم رم را صدرنشین نکرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رم 2 - لاتزیو 2؛ گل های توتی هم رم را صدرنشین نکرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید