تور ارزان بلغارستان: راهنمای سفر به صوفیه در بلغارستان

به گزارش گردشیا، راهنمای مسافرتی صوفیه

صوفیه مرکز بلغارستان از آن شهرهایی است که در نگاه اول تعجب زده تان می نماید، چرا که به احتمال زیاد انتظار دارید موقع بازدید از این شهر، با یک جای ساکت و دلگیر روبرو شوید در صورتی که دقیقا خلاف این موضوع درست است. بلغارستان به طور کلی کشور ارزانی است و حتی صوفیه هم که مرکز این کشور است، جای ارزانی است و با یک هزینه مناسب می توانید هم غذای خوب بخورید و هم در یک جای خوب اقامت کنید. علاوه بر این، صوفیه بناهای تاریخی و دیدنی و کلیساهای تاریخی و انواع موزه ها را در دل خود دارد، همه اینها علت خواهد بود تا این شهر را به یک مقصد گردشگری عالی تبدیل کند. آنچه که برای سفر به صوفیه احتیاج دارید را در ادامه شرح می دهیم. همر اه خبرنگاران باشید:

تور ارزان بلغارستان: راهنمای سفر به صوفیه در بلغارستان

با ما سفر کنید و با تور ارزان بلغارستان از معماری شگفت انگیز اروپایی دیدن کنید و شهر زیبای صوفیه را ببینید.

هزینه های معمول در سفر به صوفیه

هزینه اقامت: اگر بخواهید در هاستل های اشتراکی اقامت کنید باید بین 18 تا 27 لوا بپردازید، هزینه اقامت در هاستل های خصوصی هم 26 تا 38 لوا خواهد بود. اگر بخواهید در یک هتل مقرون به صرفه قیمت اقامت کنید باید بین 36 تا 105 لوا بپردازید.

هزینه غذا: هزینه های غذا در صوفیه بسیار پایین است طوری که با 7 لوا می توانید یک وعده غذای خوشمزه میل کنید. اگر بخواهید یک وعده غذای خوب به همراه دسر صرف کنید باید بین 13 تا 27 لوا بپردازید.

هزینه حمل و نقل: شهر صوفیه، سیستم حمل و نقل بسیار خوبی از اتوبوس گرفته تا واگن های برقی و تراموا و مترو دارد که از ساعت 5 صبح تا 12 شب به طور مرتب کار می نمایند. علاوه بر این، اجاره دوچرخه هم در این شهر بسیار مرسوم است و برای اجاره یکی از آنها باید 18 لوا بپردازید.

جاذبه های گردشگری ای که در سفر به صوفیه باید دید

کلیسای جامع الکساندر نوسکی: یکی از بزرگ ترین کلیساهای دنیا، کلیسای جامع الکساندر نوسکی است که متعلق به قرن بیستم است و معماری بیزانسی بی نهایت زیبا با سنگ های مرمر ایتالیایی و زیبا دارد.

موزه ملی تاریخ نظامی: یکی از پر بازدیدترین جاذبه های تماشای صوفیه است که درباره جنگ در بلغارستان و رژه نظامیان است.

نمایشگاه ملی هنر: در این نمایشگاه، آثار هنری از قرن های 19 و 20 به نمایش گذاشته شده است علاوه بر این، آثار هنرمندانی مثل ولادیمر دیمیتروف و آنتون میتو هم در این نمایشگاه آثار با ارزشی دارند.

خانه سرخ (the Red House): در خانه سرخ صوفیه، انواع بحث های سیاسی، شب شعر، داستان خوانی و بقیه فعالیت ها انجام می گردد و بیشتر این رویدادها هم رایگان اند و شب های پر شوری را در این شهر رقم می زنند. جدای از این، خانه سرخ صوفیه معماری بسیار زیبایی هم دارد پس در سفر به صوفیه حتما ارزش تماشا دارند.

صومعه ریلا: این صومعه شگفت انگیز، در کوه های زیبا و در قاصله 120 کیلومتری از صوفیه است که مهم ترین مکان مقدس بلغارستان با قدمتی نزدیک به 1100 سال پیش است و جایی است که در سفر به صوفیه نباید از دست بدهید.

منبع: الی گشت
انتشار: 11 بهمن 1400 بروزرسانی: 11 بهمن 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2069

به "تور ارزان بلغارستان: راهنمای سفر به صوفیه در بلغارستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان بلغارستان: راهنمای سفر به صوفیه در بلغارستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید