تپسل مجری انحصاری تبلیغات همسان بهترین ها شد

به گزارش گردشیا، آژانس تبلیغات دیجیتال تپسل، مجری انحصاری تبلیغات همسان در سایت و اپلیکیشن بهترین ها شد.

تپسل مجری انحصاری تبلیغات همسان بهترین ها شد

تپسل در ادامه مسیر خود برای توسعه همکاری های خود با ناشران و فراهم کردن انتخاب های گسترده و باکیفیت برای تبلیغ دهندگان، مجری تبلیغات همسان در وب سایت بهترین ها و تبلیغات درون اپلیکیشنی در اپ بهترین ها و اخبار داغ شد. وب سایت بهترین ها یکی از قدیمی ترین وب سایت های ایرانی در حوزه سبک زندگی است که روزانه بازدیدکنندگان بسیاری دارد.

مینا عابدی، مدیر تیم ناشرین وب واپ تپسل ضمن ابراز خوشحالی از این همکاری می گوید: بهترین ها یکی از وب سایت های قدیمی و معتبر در حوزه لایف استایل است و پیش بینی ما این است که بتوانیم از این سایت ماهانه بیشتر از دو میلیارد ایمپرشن دریافت کنیم. او بعلاوه شرح می دهد که از آنجایی که فعالیت این سایت بیشتر در حوزه لایف استایل است، احتمالا کسب و کارهایی که در حوزه خدمات یا محصولات مرتبط با زنان فعالیت دارند، بتوانند جواب بهتری از تبلیغات روی این سایت بگیرند.

در چند ماه گذشته، شرکت تبلیغات دیجیتال تپسل، دامنه همکاری خود با ناشران بزرگ را توسعه داده است. سال گذشته تپسل در کنار همکاری با ناشرین معتبر، مجری تبلیغات رسانه هایی چون گروه رسانه ای دنیای اقتصاد شد و همکاری با گروه اسنپ، شیپور و...شروع کرد. بر اساس گزارش های موجود، تپسل در مجموع با 146 هزار ناشر فعال در زمبیه وب سایت و اپلیکیشن همکاری نموده است. بعلاوه بر اساس گزارش سال 1402 این شرکت، اندازه نمایش سالانه تپسل بالغ از 67 میلیارد در سال است.

منبع: همگردی
انتشار: 8 خرداد 1403 بروزرسانی: 8 خرداد 1403 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2434

به "تپسل مجری انحصاری تبلیغات همسان بهترین ها شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تپسل مجری انحصاری تبلیغات همسان بهترین ها شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید