بارسلونا در آستانه یک خرید طلایی در سکوت!

به گزارش گردشیا، به نظر می رسد سادیو مانه، ستاره سنگالی لیورپول می تواند به زودی راهی بارسلونا گردد.

بارسلونا در آستانه یک خرید طلایی در سکوت!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، جدایی لوییس سوارز، ستاره اوروگوئه ای بارسلونا از این تیم قطعی شده و رونالد کومان در همان بدو ورود به رختکن این خبر را به گوش لوییس سوارز رسانده است. نشریه موندودیپورتیوو در گزارشی مدعی شد سادیو مانه از شرایط فعلی اش در لیورپول رضایت نداشته و می خواهد در تابستان سال جاری راهی بارسلونا گردد.

سادیو مانه معتقد است نسبت به عملکردی که در سالهای اخیر در لیورپول داشته و نقش آفرینی های مکرر در پیروزیت های این تیم، به اندازه کافی مورد احترام و ستایش قرار نمی گیرد و این رفتار لایق او نیست. مانه حس می نماید هر چقدر هم در ترکیب لیورپول درخشان ظاهر گردد، در نهایت این بازیکنانی چون محمد صلاح و جوردن هندرسون هستند که مورد تمجید قرار می گیرند.

افزایش حقوق کارمندان سال99 / دوره های ضمن خدمت

همچنین سادیو مانه تمایل زیادی به کسب جوایز فردی مانند توپ طلا دارد و حس می نماید در لیورپول شانس زیادی برای رخ دادن این اتفاق در کارنامه ورزشی اش دیده نمی گردد. اما در دو دهه اخیر بازیکنان زیادی از بارسلونا پیروز به فتح این جایزه شده اند و از نطر سادیو مانه شانس دریافت این جایزه در بارسلونا بیشتر از لیورپول است.

همچنین حضور رونالد کومان روی نیمکت بارسلونا می تواند علت دیگری برای انتقال سادیو مانه به نوکمپ باشد. مانه پیش از رفتن به لیورپول دو سال خوب را در ساوتهمپتون زیر نظر این سرمربی هلندی سپری کرد و پیروز شد 25 بار دروازه رقبا را باز کند. مجموع این عوامل باعث شده رسانه ها شانس زیادی برای رفتن سادیو مانه به بارسلونا و رقم خوردن این انتقال هیجان انگیز در تابستان سال جاری باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1311

به "بارسلونا در آستانه یک خرید طلایی در سکوت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بارسلونا در آستانه یک خرید طلایی در سکوت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید