اعلام کاهش 90 درصدی درآمد بزرگترین ایرلاین آمریکا

به گزارش گردشیا، ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، کاهش 90 درصدی درآمد بزرگترین ایرلاین آمریکا مشاهده می گردد.

اعلام کاهش 90 درصدی درآمد بزرگترین ایرلاین آمریکا

داستان چیست؟

آمریکن ایرلاینز که بزرگترین شرکت هواپیمایی دنیا از لحاظ سایز ناوگان هوایی، تعداد مسافران جابجا شده و درآمدزایی بشمار می رود، بتازگی برآورد و خاطرنشان کرد که تحت تاثیر شیوع گسترده و بحران پاندمی کرونا درآمدزایی آن در دومین فصل از امسال میلادی نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک کاهش 90 درصدی را تجربه خواهد نمود.

البته این در حالی است که تقاضا برای سفرهای هوایی در ماه جاری میلادی نسبت به ماه های قبل از آن به میزان قابل توجهی افزایش یافته و امیدواری مدیران ایرلاین های فعال و مستقر در سراسر دنیا نیز به تبع آن نسبت به بهبود شرایط پرواز و درآمدزایی شرکت های هواپیمایی مختلف رشد نموده است.

این شرکت هواپیمایی آمریکایی همچنین خاطرنشان کرد که 55 درصد از ظرفیت پروازهای داخلی و 20 درصد از ظرفیت پروازهای بین المللی خود را در ماه آینده میلادی 2020 از سر خواهد گرفت. این بدان معناست که به طور میانگین حدود 40 درصد از خطوط و ظرفیت پروازی آمریکن ایرلاینز در ماه آینده میلادی باز خواهد گشت. آمریکن ایرلاینز یکی از بزرگترین شرکت های هواپیمایی مستقر در ایالات متحده آمریکا بوده که دفتر مرکزی و مقر آن در شهر تگزاس واقع شده است.

منبع: همگردی
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 1202

به "اعلام کاهش 90 درصدی درآمد بزرگترین ایرلاین آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام کاهش 90 درصدی درآمد بزرگترین ایرلاین آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید