ادعای جالب ستاره بلژیک: در قطر تحت کنترل هستیم!

به گزارش گردشیا، خبرنگاران - یان ورتونگن ادعا می نماید بازیکنان جام جهانی آزادی عمل در صحبت کردن ندارند.

ادعای جالب ستاره بلژیک: در قطر تحت کنترل هستیم!

به گزارش خبرنگاران، و به نقل از نیل کاستیس از نشریه سان، خیلی از بازیکنان قصد داشتند تا برای رساندن پیغام علیه تبعیض های موجود بازوبند One Love ببندند اما فیفا به آنها هشدار داد که اگر این کار را بکنند به آنها کارت زرد نشان خواهد داد، بنابراین همگی از این کار پشیمان شدند.

حالا یان ورتونگن، بازیکن بلژیکی، می گوید که بازیکنان حتی از صحبت کردن در خصوص مسائل مربوط به میزبانی جام جهانی می ترسند. این ستاره 35 ساله گفت: اگر با بستن بازوبند قصد فرستادن پیغامی داشته باشید در واقع خود را مجازات نموده اید. الان من حتی از حرف زدن هم می ترسم. من راحت نیستم که در این مورد صحبت کنم و همین موضوع خودش همه چیز را ثابت می نماید.

می ترسم چیزی بگویم و بعد بنشینم به این فکر کنم که آیا به من اجازه می دهند فردا بازی کنم یا نه. قبلا اصلا چنین چیزهایی را در فوتبال تجربه ننموده بودم و دلم نمی خواهد چنین مسائلی را دیگر تجربه کنم و این اصلا خوب نیست. ما تحت کنترل هستیم.

من دوست ندارم اظهار نظر سیاسی کنم. ما اینجاییم که فوتبال بازی کنیم و اگر اجازه نداشته باشیم راجع به مسائل عادی مثل نه به نژادپرستی و تبعیض صحبت کنیم، خب یعنی چی؟

دلم نمی خواهد چیزی بگویم زیرا می خواهم فردا در زمین بازی حضور داشته باشم.

منبع: فرارو
انتشار: 1 آذر 1401 بروزرسانی: 1 آذر 1401 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2293

به "ادعای جالب ستاره بلژیک: در قطر تحت کنترل هستیم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای جالب ستاره بلژیک: در قطر تحت کنترل هستیم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید