ائتلاف سعودی یکی دیگر از کشتی های حامل سوخت یمن را توقیف کرد

به گزارش گردشیا، به گزارش خبرنگاران به نقل از المسیره، عصام المتوکل سخنگوی شرکت ملی نفت یمن بیان کرد که ائتلاف متجاوز سعودی یکی دیگر از کشتی های حامل سوخت این کشور را توقیف نموده است.

ائتلاف سعودی یکی دیگر از کشتی های حامل سوخت یمن را توقیف کرد

بر اساس این گزارش، این شخصیت یمنی تأکید کرد: ائتلاف متجاوز سعودی با هدف تنگ تر کردن حلقه محاصره علیه مردم یمن، اقدام به توقیف کشتی حامل سوخت تحت عنوان سی ادور نموده است.

وی در همین زمینه گفت: کشتی سی ادور درحالی به وسیله ائتلاف متجاوز سعودی توقیف شده است که هم مورد بازرسی قرار گرفته بود و هم پیشتر مجوزهای لازم برای ورود به بنادر یمنی را از سازمان ملل متحد دریافت نموده بود.

المتوکل با اشاره به بحران انسانی در یمن که ناشی از کمبود سوخت در این کشور است، توضیح داد: توقیف یکی دیگر از کشتی های حامل سوخت یمن تنها به درد و رنج یمنی ها اضافه خواهد نمود؛ مردمی که با کمبود بی سابقه سوخت روبرو هستند.

پیش از این، مقامات وزارت بهداشت یمن در واکنش به توقیف چند کشتی حامل سوخت این کشور به وسیله سعودی ها، گفته بودند: قطع سوخت رسانی، بسیاری از بخش های بیمارستانی یمن مانند بخش های دیالیز، بخش مراقبت های ویژه نوزادان و بخش های عمل جراحی را از فعالیت خارج نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 خرداد 1401 بروزرسانی: 12 خرداد 1401 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2178

به "ائتلاف سعودی یکی دیگر از کشتی های حامل سوخت یمن را توقیف کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ائتلاف سعودی یکی دیگر از کشتی های حامل سوخت یمن را توقیف کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید