یک برد و یک باخت برای نمایندگان ارومیه در لیگ دسته یک والیبال بانوان

به گزارش گردشیا، دبیر هیات والیبال آذربایجان غربی گفت: مسابقات لیگ دسته یک والیبال بانوان باشگاه های کشور با یک برد و یک باخت برای نمایندگان ارومیه همراه بود.

یک برد و یک باخت برای نمایندگان ارومیه در لیگ دسته یک والیبال بانوان

به گزارش خبرنگاران از ارومیه، افشین خدایاری اضافه نمود: در این مسابقات در گروه چهارم که به میزبانی ارومیه برگزار می گردد، تیم نوین ارومیه 3 بر یک الماس جم بوشهر را شکست داد و در دیگر ملاقات این گروه، رقابت دریانوردان فرح آباد و خیام بتن نیشابور با نتیجه 3 بر صفر به سود نماینده نیشابور به انتها رسید.

دبیر هیات والیبال آذربایجان غربی اضافه نمود: تیم نوین ارومیه فردا از ساعت 13 در دومین مسابقه خود مقابل خیام بتن نیشابور به میدان خواهد رفت.

خدایاری گفت: در مسابقات گروه ششم نیز که در گنبد برگزار می گردد، تیم شهرداری ارومیه در نخستین مسابقه خود 3 بر صفر مقابل سریک گنبد مغلوب گردید.

وی اضافه نمود: تیم شهرداری ارومیه فردا در دومین مسابقه خود با تیم مدرن کارگران روبه رو خواهد شد.

دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های بانوان دسته یک کشور در سال 1400 از روز گذشته شنبه چهارم دی ماه آغاز و تا هشتم دی ماه با حضور 35 تیم در هشت گروه (سه گروه پنج تیمی و پنج گروه چهار تیمی) برگزار می گردد که تیم های شهرداری و نوین ارومیه و استعداد های درخشان مهاباد سه نماینده استان آذربایجان غربی در این رقابت ها هستند.

تیم والیبال استعداد های درخشان مهاباد نیز امروز در نخستین ملاقات خود از مسابقات لیگ دسته اول بانوان باشگاه های کشور مقابل تیم نام آوران قائمشهر مغلوب گردید.

این تیم در دومین ملاقات خود در این رقابت ها فردا به مصاف تیم سورن خراسان خواهد رفت.

ت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 16 اسفند 1400 بروزرسانی: 16 اسفند 1400 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 2106

به "یک برد و یک باخت برای نمایندگان ارومیه در لیگ دسته یک والیبال بانوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک برد و یک باخت برای نمایندگان ارومیه در لیگ دسته یک والیبال بانوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید