یانیچ: اولین بازیکن صرب لیگ چین هستم

به گزارش گردشیا، خبرنگاران: کاپیتان تیم ملی والیبال صربستان در المپیک لندن به جای شهرداری ارومیه از شانگهای چین سر در آورد.

یانیچ: اولین بازیکن صرب لیگ چین هستم

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگاران، کاپیتان تیم ملی صربستان در المپیک 2012 لندن، حدود 20 روز پیش به جای این که به ایران بیاید و طبق توافقی که با شهرداری ارومیه انجام داده برای این تیم بازی کند در خانه نشسته بود و منتظر پیشنهاد قراردادی بهتر بود. نظر او در خصوص آمدن به ایران عوض شده بود. بویان یانیچ، فصل آینده به لیگ چین می رود تا برای تیم شانگهای بازی کند.

او در این مورد گفت: الان ویزای چین که آخرین مشکل من برای بازی در لیگ این کشور بود، آماده شده است. من منتظر چنین موقعیتی بودم و خیلی خوشحالم از این که به چین می روم. درست است که کمی معطل شدم ولی ارزشش را داشت که این زمان را از دست بدهم ولی در لیگ چین بازی کنم. من اولین بازیکن صربی هستم که در چین بازی می کنم. مطمئن هستم که تاثیر خوبی در لیگ این کشور خواهم داشت.

تیم شانگهای فصل قبل بعد از 9 قهرمانی متوالی به مقام چهارم لیگ چین رسید. هدف آنها این است که باز هم عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهند.

یانیچ در ادامه گفت: قبل از من کرسیتین ساوانی و لی بازیکن تیم ملی آمریکا نیز به چین آمده اند. ما زمان کافی برای هماهنگی و حضور پرقدرت در لیگ را داریم.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: gardeshia.ir شناسه مطلب: 465

به "یانیچ: اولین بازیکن صرب لیگ چین هستم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یانیچ: اولین بازیکن صرب لیگ چین هستم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید